Reageer op: I-lady {spijsverteringsproblemen}

Forum Forums Stel jezelf even voor I-lady {spijsverteringsproblemen} Reageer op: I-lady {spijsverteringsproblemen}

Sampjes
Bijdrager

Ja Sibo is nu in onderzoek dus ben benieuwd naar de uitslag!

vetvertering dat is ook een probleem bij mij. Voor het verteren van vetten heb je voldoende maagzuur nodig. Maagzuur productie heeft ook weer een link met het Hnmt enzym. En als je ook al histamine probleem hebt kan dat dus daarmee te maken hebben. Ook de bijnieren spelen grote rol betreft maagzuurProductie. Ik slik wel al heel lang betaine hcl dus wel raar dat ik dan geen verlichting van klachten heb met name wat betreft de opname van vetten en maagpijn. Momenteel wacht ik ook op de uitslag vd helicobacter pylori om te kijken of die nog actief is.

Slik jij de Thyro-Gold voor de schildklier? Ik ga binnenkort ook prikken op schildklier dus ben benieuwd.

Goede tip van eiwitten koken. Dus een ei kan wel maar dan wel gekookt. Ik eet namelijk bijna geen eieren meer omdat ik er last van krijg, terwijl ik dol ben op eieren.

Wat betreft het Hnmt-enzym, ik vraag mij af waar wij hier onderzoeken naar kunnen doen. Ik ben het in elk geval nog nergens tegengekomen?