Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Ben
Bijdrager

Over de nascent jodium ben ik nu ook een stuk terughoudender geworden, daar ik zag dat het hier waarschijnlijk kan gaan om een nano colloidale vorm. Hier was ik tot sinds kort niet van op de hoogte, daar dit product dat bij de site unlimitedhealth o.a. ook wordt aangeboden, de deeltjes grootte niet wordt benoemd of vermeld. Mochten de deeltjes in deze vorm van jodium daadwerkelijk van nano grootte zijn, dan zou het volgens Tony juist je schildklier kunnen gaan verwoesten. Luisteren in zijn podcast van transgenetics, epigenetics, nano contamination vanaf minuut 101:00 tot 106:45

“Detoxadine® is a high-quality daily nascent atomic iodine supplement made from dietary transformative iodine in a bio-elemental nanocolloidal state. Detoxadine® is gentle on your stomach and will not sting or burn when used externally.”

https://unlimitedhealth.nl/detoxadine-29-6-ml.html?sqr=nas&

Mocht iemand deze vorm van jodium gebruiken, dan zou ik toch voor de zekerheid bij de verkoper na gaan vragen of de deeltjes van deze jodium van nano of micro colloidale grootte zijn.