Reageer op: Feminisme

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Feminisme Reageer op: Feminisme

Kristien
Bijdrager

Dit lijkt me nog wel interessant filmpje voor dit topic Mike, wel vanuit de astrologische hoek bekeken.

Alvast nog de samenvatting voor de snelle lezers.

“Mars komt in conjunctie met de zuidelijke maansknoop en staat nog steeds vierkant Uranus in de eerste graden van Stier, maar hij staat ook vierkant Jupiter in het midden van Schorpioen. Dus ook al staan Uranus en Jupiter technisch gezien niet in oppositie, als ze beiden vierkant staan met Mars dan is het echt… en deze zomer zal werkelijk zó transformatief zijn, zo explosief, zo krachtig.”

“De zuidknoop in Waterman, Mars in Waterman, betekent weggaan uit onze conditionering, ons verleden, de norm, de conventie om onszelf echt te observeren vanuit onze eigen innerlijke getuige, vanuit ons derde oog. Wat ben ik nu eigenlijk aan het doen? En zoals ik al zei,het heeft zoveel te maken met de juiste manier van omgaan met seksualiteit. Mars is die seksuele kracht.”

“En we kunnen elkaar vernietigen of we kunnen ons verenigen en samen creëren, want de ‘vrouw’ is gewond geraakt zoals we weten, door het patriarchaat, en als ze zich verlaten of gebruikt voelt of niet gerespecteerd, kan ze echt verschijnen in haar Kali-vorm, en de ballen afsnijden van de man, nietwaar? Vernedert dat mannelijke, maakt gebruik van die energie om dat te vernietigen, in plaats van te creëren.”