Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst

celticmyst
Bijdrager

Nou ik eet weer iets meer, net als avondeten had ik kip met nog een stuk worst, en rijst met rauwmelkse roomboter erdoor en ‘n beetje knoflook en ui, daarbij had ik 2 bekers kefir, 2 zachtgekookte eigelen en nog 2 glazen rauwe melk (heeerlijke biologische uit Akersloot). Goed idee v.d. worst Binc, ik at het al vaker trouwens.

Als ik dit zo heb opgegeten krijg ik wel weer wat energie. De rauwemelkse kefir vooral gaat erg goed.

Ik probeer ook de koolhydraten in de gaten te houden wat al eerder is gezegd (dus niet te weinig).

Gluten maken me echt heel moe, dus ook zuurdesembrood zuurdesemroggecrackers enz.
Gekiemd roggebrood heb ik ook wel eens geprobeerd maar daarbij heb ik hetzelfde “Probleem”. Anyway,
de adrenal weglaten lukt niet, en ook de schildkliersupport neem ik erbij anders blijf ik moe, ik heb tegen de vermoeidheid de ashwaganda tinctuur en daarbij neem ik rodiola en dat helpt dus wel. Daar ben ik wel blij mee.

Ook neem ik nog steeds B complex en B12.

Dat was het even voor nu.

Magnesium heb ik ook veel baat bij (magnesiumcitraat, olie op de huid en de voetenbaden); ik merk duidelijk verschil.

Binc had wel gelijk met de voeding in de gaten houden, dat moet ik ook echt doen.