Reageer op: Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel Reageer op: Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel

Binc
Bijdrager

Mijn transferrine is ook goed. Althans vorig jaar. Ik wacht nog op de recente uitslag. Dus ondanks ijzer injecties en pillen is je hb nog steeds te laag? Begrijp ik dat goed? Hoe zijn je leverwaarden dan? De alat en asat?

Persoonlijk geloof ik niet in de referentiewaarden die voor iedereen standaard gehanteerd worden. Ieder mens is anders. De 1 voelt zich beter bij een hogere waarde dan de ander. Dat geneuzel met bloed prikken is voor mij een graadmeter om een beeld te krijgen wat er mogelijk speelt. Bij mij is dat duidelijk een probleem met ijzer. Ik zou ijzer injecties zelf niet aan durven. Ook de pillen van de huisarts niet. Volgens mij zegt die ferritine ook niet alles aangezien deze in sommige situaties vals verhoogd kan zijn.

Allergie is een symptoom van een dieper liggend probleem. Lekkende darm ook. Wat zijn dat voor enzymen die je hebt? En helpen ze je?