Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Binc
Bijdrager

Maar heb jij dan niet gewerkt aan maagzuur versterken en WAP voeding? Gefermenteerde dranken? Appelazijn? Dat zou al heel veel verlichting moeten geven.

Voor wat betreft blaasontstekingen en nierproblemen weet ik inmiddels behoorlijk veel. Dit komt omdat mijn katten deze aandoeningen beiden hebben. 1 heeft nierstuwing en de andere heeft nierstenen. Dit resulteert vaak in bloed en eiwitten in de urine. Inmiddels weet ik ook dat 1 kruid of 1 natuurlijk middel niet voldoende is om een blaasontsteking te behandelen. Als ik kijk naar de puur urogeni die dan weliswaar voor dieren is geeft dat direct verlichtend resultaat bij mijn katten. Geef ik niks voor die problemen die hun hebben dan hoopt ureum zich op in bloed. Op het moment dat ze zichzelf weer veelvuldig gaan krabben en/of spugen weet ik dat het de afvalstoffen zijn waar ze last van hebben en die ze niet kwijt kunnen.

Bij mijzelf werkte die urogeni vorig jaar ook. Maar dan in combi op vasten van rauwe melk en bouillon. En nu ook weer. Vanmorgen mee gestart. Peterselie was op in de winkel hier. Daarnaast heb ik nog kruiden uit Amerika specifiek voor blaas en nieren. Dat mijn klachten nu toch terug komen die ik eerder had is na mijn ontgifting op waterstofperoxide. En daarvan vermoed ik dat de afvalstoffen in mijn bloed zijn blijven hangen en ik deze niet kwijt kan omdat nieren en lever niet optimaal functioneren. Daarom gooi ik er nu een reinigingskuur tegenaan en ga ik nog meer organen naar binnen werken om ijzer op te krikken.

Ik kan mezelf ook gewoon echt niet voorstellen dat je dus met vasten zoals jij dat doet van klachten af kan komen. Als ik zelf in het verleden blaasontstekingen had werd er altijd een kweek gedaan. Door mijn huidige huisarts maar ook de vorige. Het lijkt eerder dat je misschien moet richten op de zuur base van je lichaam.

Eigenwijs zijn is niks mee uiteraard. Maar door slaan daarin is ook niet handig. De gevolgen van een niet goed behandelde blaasontsteking kunnen in elk geval serieuze gevolgen hebben. Alleen een beetje cranberry alleen zoals demanose zal bv echt niet helpen om maar iets te noemen.