Reageer op: Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel Reageer op: Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel

Binc
Bijdrager

Ik ga hier toch nog even verder schrijven. Dit naar aanleiding van mijn eerder geplaatste bericht van vanmorgen in het topic https://www.fatsforum.nl/forums/topic/bloeduitslagen-ijzer-tsh/page/4/#post-212988

Inmiddels denk ik wel zeker te weten dat ik een langdurige infectie in mijn nier heb gehad, of wellicht nog heb. Dit blijkt uit de bloeduitslagen waarbij IGG en IGA destijds is getest. Deze was veel te laag. Ook was het soortelijk gewicht van mijn urine destijds steeds te laag. Ik lees er hier over, https://bloedwaardentest.nl/immunoglobuline-iga-igg-en-igm-infecties/
Vanaf hetzelfde moment had ik dus steeds dat lage ijzer en lage ijzerverzadiging en mijn leverwaarden gingen ontzettend omhoog. Ik heb serieus niet gelogen jarenlang met pijn in mijn linker flank gelopen. Tot vorig jaar aan toe. Pas toen ging het beter. En pas toen kwam ik bij een nefroloog maar ik heb het traject toen niet afgemaakt omdat het echt veel beter ging. Ik voelde geen pijn en had ook geen spierpijnen meer en meer kracht in mijn lijf. Maar nu begint het toch een beetje terug te komen af en toe die flankpijn. Er waren destijds ook een heleboel bacterieen in mijn urine terwijl de PH gewoon goed was. Zouden deze als blaasontsteking doorgeslagen kunnen zijn naar mijn nieren? En hoe kan het dat mijn leverwaarden vanaf dat moment gingen stijgen? Wellicht heeft dat te maken met dat de nieren op dat moment niet konden ontgiften? Of wellicht nog steeds? Ik heb mezelf de afgelopen jaren echt hondsberoerd gevoeld met dagelijkse pijnen. En het lijkt nu weer opnieuw te beginnen bij vlagen.

Ik weet ff niet wat te doen maar voel mezelf de laatste tijd gewoon best wel weer duizelig. Is er iemand die iets vind van deze waarden of ze kan interpreteren? Ik begin mezelf nu namelijk echt zorgen te maken.