Reageer op: Even voorstellen Anna 67 (astma)

Forum Forums Stel jezelf even voor Even voorstellen Anna 67 (astma) Reageer op: Even voorstellen Anna 67 (astma)

Ben
Bijdrager

Anna, ik heb persoonlijk geen ervaring met deze formule mbt astma, omdat ik daar zelf geen last van heb. Zo nu en dan heb ik een periode van vastzittend slijm en lost dit o.a. op met het verhogen van mijn vitamine c inname in combinatie met een kuurtje N-acetyl-cysteïne (NAC) dat de longen helpt met het reinigen.

De formule waar Tony P. het over heeft is gebaseerd op het weer langzaam gaan herstellen van het longweefsel (blaasjes). Zoals Tony het verteld heeft dit te maken met genetische en dna schade die de longen hebben opgelopen. Aluminium is o.a. één van die schadelijke stoffen die dit kan veroorzaken en vrouwen blijken gevoeliger voor deze stof te zijn dan mannen, vandaar ook dat Tony er vaak op hamert dat vrouwen hierdoor meer jodium nodig hebben dan mannen (zelfs tot 2x zoveel).

Uit een test bleek dus dat deze stoffen vermengt met dmso (vorm van zwavel) via een aerosol (verstuiver) het longweefsel deed doen herstellen. Tony heeft hierop de formule iets aangepast om deze via een drank te kunnen gaan innemen. Ook via bv een eigengemaakte ijsthee of limonade. Toegevoegd azijnzuur is hierbij o.a. ook een belangrijk onderdeel.