Reageer op: Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel Reageer op: Eindelijk licht aan het einde van de donkere tunnel

Binc
Bijdrager

Totaal oppervlakte is ongeveer 53 m2.
Mijn huis nu is 75 m2 zonder vliering mee gerekend. En ik ga van tuin naar balkon. Daar zat dus ook enigszins mijn twijfel voor wat betreft ruimte. Tot afgelopen vrijdag wist ik nog niet dat deze nieuwe verhuurder mij perse deze woning uit wil hebben. Tot afgelopen vrijdag was ik in de veronderstelling dat ik mijn nieuwe woning mocht weigeren. Dat is onacceptabel voor hem. En ik kan wel weer beginnen aan een langdurige strijd met die vent maar ik heb daar echt geen zin in om mijn gelijk te halen. Het krijgt nog wel een staartje, maar dit gezeik in combinatie met dat mijn ex nog altijd een beroep kan doen op deze woning, heeft heel snel de doorslag gegeven om toch weg te gaan. De huur hier is nog niet opgezegd omdat er nog geen datum bekend is dat ik in mijn nieuwe woning kan. Ik ga de muren voor strijken en dan dik glasvezel behang erop en sauzen.
Ben idd al begonnen met spullen uit zoeken. Zal wel moeten want zou niet weten waar ik het allemaal laten moet 🙄

Uiteindelijk zou het zo een beetje moeten gaan worden.