Reageer op: Palestina – Israël

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Palestina – Israël Reageer op: Palestina – Israël

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Interessant dat Risma selectief citeert uit mijn post. Dit stuk laat hij weg:

Palestina is net zo goed een fictieve creatie als dat Israel dat is. Nu zullen ze het met elkaar moeten zien te rooien.

Laat ik het nog 1 keer duidelijk stellen: Israel is een linkse kolonie van de Rothschilds die er nooit had mogen komen. Daarom noem ik Israel ook fictief. ‘Palestina’ is echter evengoed fictief en daar heeft niemand het over. Overal waar moslims strijden, stromen ze vanuit alle delen van de wereld toe, dat zagen we in bijv. Bosnie ook (denk ook aan de islamitische Syriegangers vanuit het westen). Een ‘Palestijn’ is dan ook net zo goed een Afghaan, een Saudi-Arabier, een Irakees of een Egyptenaar.

Maar uiteindelijk zullen ze het met elkaar moeten zien te rooien, zoals ik al schreef. Ik schreef ook:

De bombardementen van Israel op Gaza in 2014 waren schandalig, maar Uri van As heeft gelijk: Israel heeft alle recht om de landsgrenzen te verdedigen.

Waarom laat Risma dit citaat ook weg? Is dit pro-Israel?

Jammer, dat je mensen op zo’n manier neerzet.

Dat doe ik niet. Dat doen ze zelf wel. Elke dag weer. Inmiddels al meer dan 350 pagina’s vol in de ‘Regenboog’-topic. En daar gaan gedurende deze Ramadan nog vele pagina’s bij komen!

Mike