Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Ben
Bijdrager

Je zou het een keer kunnen gaan proberen natuurlijk, en wie weet heeft het bij jou op de langere termijn misschien toch wel een positief effect op je darmen. Mocht je besluiten het te gaan proberen, dan zou ik wel de voorkeur geven aan een pure poeder en niet aan capsules met ook weer eventuele andere niet gewenste toevoegingen, en waar je dan meestal ook nog eens de hoofdprijs voor betaald. Uiteraard heb ik ook wel begrepen dat Mostert je graag zijn producten wil verkopen.

Ik wilde je ook nog vragen of je iets zag of erover had nagedacht over het eventueel gaan gebruiken van Bilva (slijmappel) poeder. Ik heb even teruggebladerd en zag dat je het had over Sanjivani. Nu is dat volgens mij een supplement met daarin een extract van Bilva en dit heeft naar mijn idee toch niet helemaal dezelfde werking als gewoon de pure poeder. De poeder zelf bevat namelijk ook een grote hoeveelheid aan pectine en dacht ook nog levende enzymen. En dat lijkt me juist ook het goede hiervan. Uiteraard zijn jouw darmen de mijne niet, maar in de periode dat ik het zelf heb gebruik was ik heel erg tevreden over de werking hiervan. Maar ook in dit geval kan ik natuurlijk niet garanderen of dit bij jou ook het geval zal zijn.

Je hebt het ook wel eens over candida waar je nog steeds last van schijnt te hebben, maar heb je ook wel eens gedacht aan de mogelijkheid van een kolonie biofilm in je darmen?