Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

Dank voor de moeite Ben. Bij mijn bezoek volgende week zal ik wat info over Gaba uitprinten en meenemen. Ik heb wel tekst op papier nodig om een goed gesprek daarover te kunnen voeren.
Jij hebt dus Gaba gebruikt en hebt niet specifiek iets gemerkt.
Ik heb helaas ook de ervaring dat ik meestal niets merk van supplementen die ik slik. Maar in the end Is er in ieder geval wat mijn darmen betreft toch wel veel verbeterd. Maar ja, ik ben ook al heel wat jaartjes verder (sinds 2009).
En tevreden ben ik nog steeds niet. Tijdens spoelen voel ik dat het niet voldoende is ingedikt. Nog altijd diaree-achtig.
Langer wachten met spoelen om ontl. de kans te geven om in te dikken is ook geen succes.
En ik verwonder mij erover dat zo,n ingreep zoveel impakt heeft op mijn hele gestel.
Vandaag was ik bij acupunctuur. Hij heeft het helemaal niet begrepen op de reguliere aanpak qua gezondheid. Gewoon alles maar wegsnijden (liefst zoveel mogeljk) en klaar.