Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Ben
Bijdrager

Ik heb de naam Mostert als oprichter van De Roode Roos In Den Haag op internet niet kunnen achterhalen. Ik denk dat je dit misschien nog kan uitzoeken of achterhalen bij de KvK. Het is in ieder geval een besloten vennootschap (BV) en het KvK nr is. 27250467 Het bedrijf is opgericht op 15-05-2002 Het is mogelijk online een uitreksel te krijgen mbt: overzicht van de inschrijving met o.a. naam, adres en functionarissen met kosten vanaf 2,30 euro of Historie: gegevens uit het verleden voor 2,30 euro Of je er dan ook echt iets wijzer van wordt durf ik niet te zeggen.

https://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=272504670000&origq=27250467

Ik heb zelf ook een tijdje gebruik gemaakt van GABA van het merk Dymatize. Dit is een poedervorm zonder vervelende smaak. Komt ook uit de USA en is zoals ik het lees ook de natuurlijke vorm.
DYMATIZE provides GABA in the form naturally occurring in food and in the human body.

Het is o.a. te koop bij https://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/hgh-producten/dymatize/gaba/

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik deze Drs A.W. Mostert moet denken, maar loop zeker niet direct over van enthousiasme en ben sceptisch met zijn aanbevelingen, ook gezien dat supplement met vele ingredienten dat je beschreef.

Mocht je de GABA puur willen gebruiken om ontstekingen tegen te gaan, dan is er een grote kans dat het flink tegen zal gaan kunnen vallen. Bij mij deed het met betrekking tot ontstekingen in ieder geval niets merkbaars. Soms kreeg ik wel het idee dat ik er iets beter op sliep, maar ook dit zeker niet altijd. Er wordt vaak gezegd dat je GABA het beste in combinatie met o.a. L-Theanine in kan nemen, om zodoende de GABA ook beter door je lichaam te kunnen laten opnemen. Ook in deze combinatie ervaarde ikzelf niet echt een verschil in werking. Ik zeg hierbij niet dat je het niet kan of moet proberen. Ik heb het zelf bij het gebruik van één pot gelaten. Ik gebruik liever Colostrum zo nu en dan als een kuur voor mijn darmen.