Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

Soms treed ik in herhalingen, sorry.
Er bestaan bodyscans (niet regulier) onder verschillende namen, o.a. Es Teck. zie bij Corpus Health Zoetermeer. (Drs A.W. Mostert)
Toen ik ooit per ongeluk op zijn website terecht kwam las ik daar voor het eerst over enzymen en die ben ik gaan gebruiken. Die hebben bij mij veel verbetering gebracht. Ik heb destijds een bodyscan bij hem gedaan en de uitslag was slecht.
Overal ontstekingen.
Ik kreeg er een lijst bij van supplementen (niet goedkoop) die ik zou moeten nemen. Ik heb toen een bestelling gedaan en het blijkt dat hij supplementen verkoopt onder zijn eigen naam. Dus heeft hij deals gesloten met fabrikanten.
Bv Body-preventief: ingredienten: Alpha-lipon, Arbutine, Blue Green Alge, Beta-Alaline en nog ongeveer 18 andere ingredienten. Maar de hoeveelheden per ingredient staan er niet op en ook niet wie het produceert.
Volgens hem komt alles uit America en zijn het de beste produkten. Maar ik ben dus sceptisch.
Om te controleren of zijn beweringen (ontstekingen) kloppen heb ik ook nog andere bodyscans gedaan en iedereen zegt – voor uw leeftijd is dit oke.
Maar nu. Ik dacht als mijn darmen zoveel beter zijn moet dat op een scan te zien zijn. dus toch maar weer naar Zoetermeer gegaan. Dikke darm die eerst rood was op de scan is nu groen. Ik verwachtte ook verbetering van de ontstekingen te zien. Maar nee, helaas niet. Het rapport moet ik nog krijgen over 14 dagen.
Ik heb sinds 2009 (operatie) nooit ontstekingen in mijn bloed laten controleren. Niemand die daar ooit iets van gezegd heeft.
Ergens hierboven in een artikel staan de waardes.
Ik merk wel verslechtering. haaruitval, koude witte vingers, duizelig.
Dinsdag had hij het over o.a. Gaba dat ik zou moeten nemen. dus zit ik nu te zoeken op Gaba.
Ik heb een vervolg afspraak, dan krijg ik de lijst met supplementen.
En na een tijdje nogmaals een bodyscan (gratis) mits ik zijn supplementen gebruik.
Ik ga dus proberen te ontfutselen waar hij die suppl. vandaan heeft.
Ik vertelde dat ik nu via De Roode Roos koop. Hij: ik heb de Roode Roos zelf opgericht en blijkbaar heeft hij ook iets met sporters gedaan (begeleiding). Kent iemand toevallig deze meneer Mostert? .
Ik heb uiteraard een bewuste keuze al gemaakt om voor de 2e keer naar hem toe te gaan. Via de scan zou ik dan de vooruitgang moeten kunnen zien en aanpassen.
Ik vertouw hem wel wat betreft kennis maar jammer dat hij toch ook wel flink wil verdienen.

Een ding is zeker, ik ben in al die tijd nog niet veel opgeschoten met mijn gezondheid.
Ik geloof ook zeker dat ik er slechter aan toe zou zijn als ik niets had gedaan.
Wie heeft er ervaring met Gaba?