Reageer op: QAnon

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden QAnon Reageer op: QAnon

Tibo
Bijdrager

Tim kan je dit toelichten?

Deze Anon wekt de suggestie dat Q+ weleens een verbinding zou kunnen hebben met andere realiteiten en/of dimensies en/of dat deze dit hele gebeuren monitoren of misschien wel ondersteunen en noemt hierbij specifiek de Plejaden. En 1 van de onderbouwing hiervoor is o.a. dat Q al enkele keren +++ ++ + heeft gebruikt en dat dit zou kunnen duiden op de 6 van de 7 zichtbare sterren van de Plejaden, maar aangezien er een dubbelster is, welke vanaf de aarde als 1 wordt gezien, legt hij de link met Q+.

Zelf denk ik dat Q+ president Trump hemzelf is en ik sluit niet uit dat hij contact zou kunnen hebben met andere realiteiten. Ook ben ik me bewust dat dit hele gebeuren niet enkel van toepassing is op de aarde, maar dat dit tevens invloed heeft op de hele kosmos. Misschien dat Cozzy me hier kan of wil bijstaan, want dit is voor mij geen makkelijke materie om dit goed te formuleren en ik weet dat Mike zich hier niet echt met bezig houdt, maar voor mij staat het vast dat we nauwlettend in de gaten worden gehouden door andere intelligenties, omdat de uitkomst hiervan niet enkel voor ons van groot belang is.

Voor velen zal dit allemaal vaag klinken, maar hierbij nogmaals de woorden van Q: Expand your thinking.

Commercial Photography

Tim