Reageer op: Gebruiksaanwijzing voor nieuwe leden

Forum Forums Gebruiksaanwijzing voor nieuwe leden Gebruiksaanwijzing voor nieuwe leden Reageer op: Gebruiksaanwijzing voor nieuwe leden

Gismo
Bijdrager

Hallo,

Ik ben Peter, woonachtig in België. Ik heb deze site al vroeger ontdekt en heb dan beslist van me te registreren wat nu is gebeurd.

De site interesseert mij vooral wat betreft de onderwerpen over voeding en ook wat betreft de actualiteiten. Vele dingen trokken mijn aandacht.

Zelf werk ik niet meer, ik word 60 jaar en heb als ontspanning veel buiten wandelen met mijn hond, wekelijks mijn beide kinderen bezoeken en als hobby vooral oude technische zaken zoals buizenradio’s herstellen.

Vele van de zaken die ik al ruim vijf jaar volg zijn op deze site, op dit forum, weer bevestigd. Normaal registreer ik mij nooit, ik ben meer het lezer-type, maar op dit forum hangt er ook een andere sfeer (in de positieve zin). Mijn nickname is die van mijn eerste hond die is overleden in 2009. Ik hou erg veel van honden, had er altijd twee, maar in 2016 is mijn oudste gestorven van ouderdom en onlangs mijn tweede (die was er gekomen na het overlijden van Gismo. Heb negen dagen zonder hond gezeten maar heb sinds 20 december weer een goede vriend(in) van nu al acht maanden.

Beste groeten,
Peter