Reageer op: Poliepen – voorstellen Romagi

Forum Forums Stel jezelf even voor Poliepen – voorstellen Romagi Reageer op: Poliepen – voorstellen Romagi

Romagi
Bijdrager

Inmiddels neem ik alweer een tijdje vit. B12, en vit. EsterC+probiotica. Ook de enzymen weer toegevoegd.
Vit.B12 is een drankje van NOW daaraan is toegevoegd VitC, B1, B2, Niacin, B6, Folate, B12. Niacin is B3? Mijn ontlasting begint wat meer in te dikken, niet altijd, maar het begin is er.
Sinds 2009 heb ik toch verbetering bereikt. En ik geloof stellig dat er nog meer te behalen is, al duurt het lang.
Heel incidenteel spoel ik 2x achter elkaar, hoofdzakelijk als ik afspraken heb en ik perse leeg wil zijn. Als ik al het water niet kwijtraak plas ik het later wel uit. Moet dan inderdaad meerdere keren achter elkaar plassen.
Ik heb wilgenblad in huis (is gegen pijn) en nam gisteren TWEE kopjes thee. Vanmorgen had ik kramp in buik tijdens het spoelen en dat valt op want ik heb NOOIT KRAMP. Buik is altijd rugstig. Geen impuls.
Vanavond weer een half uur kramp en jawel, vanzelf naar de WC.
Dus ga ik nogmaals EEN wilgenblad-thee drinken. Van senna weet ik dat het darmen in gang zet maar wilgenblad?
Ik houd jullie op de hoogte.