Reageer op: Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop Reageer op: Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

Binc
Bijdrager

Hi Tanja,

Ja dat deed ik al wel met vitamine c oa. Ook de ribes nigrum. Maar van de hoge dosis vit c kon ik steeds minder goed plassen.
Ik vind het gewoon zo typisch.
2 dagen geleden 1 pilletje genomen van de cortex en nu al 2 nachten niet slapen. Daarnaast krijg ik er overal spier pijnen bij. Benen armen en bekkengebied.

Cortex is toch eigenlijk een niet cehemische gezonde vorm van prednison?

Als ik dan kijk bij bijwerkingen prednison waar onder andere gezegd word dat je last kan hebben van slapeloosheid em spierpijnen, geld dat dan ook voor de adrenal cortex?
Of vergelijk ik nu appels met peren?

Ik had voor dat ene pilletje een goed ritme. Wel ben ik iemand die heel moeilijk in slaap kan komen. Ik ben een lichte slaper om zi maar te zeggen. Overdag nooit moe. Nooit behoefte aan middag dutjes of dips in de loop van de dag. Geen moeite om op te staan. Wel heb ik vaak dat ik wat wietolie neem omdat ik anders niet in kan slapen of onrustig slaap.

Is het raar gedacht van mij dat mijn schildklier nu aan de beurt is?

Ben inmiddels stront chagerijnig van de 2 nachten niet slapen in combinatie met extra pijn 🙁