FvD

Dit werd mij doorgestuurd. Vanaf de 47e minuut praat Wybren over de reden waarom hij FvD verliet.



Schande dat Wybren zelf aan roddel doet! Wat is dat voor gelul over rookmelders, rode lopers en laveloos?

Verder is duidelijk dat er idd een stijlverschil is. Thierry vaart met Pepijn en Gideon en kennelijk ook Freek een radicalere koers. Wybren zit meer aan de linkerkant, terwijl de jongelingen beduidend rechtser en conservatiever zijn.

Als Wybren dat zegt heb ik daar geen moeite mee. Maar altijd weer dat gelul over Thierry's vermeende 'dictatoriale' vorm van leiderschap. Het is ZIJN partij en HIJ bepaalt de koers, niet Wybren of wie dan ook.

Weet je wat het probleem is met Nederlanders? Ze willen allemaal 'democratie' en 'inspraak'. Maar daar gaan organisaties en partijen allemaal aan tenonder. Noem mij 1 partij of organisatie die ooit succesvol is geweest met allerlei lui die allerlei meningen hebben. Opinions are like assholes - everyone's got one.

Ikzelf heb dit meegemaakt met bands en muzikanten. In MIJN band doe ik niet aan democratie, ieder mag zijn inbreng doen maar IK hak de knopen door en heb de eindbeslissing. Alle succesvolle bands waar die muzikanten naar opkijken zijn dat omdat er krachtig leiderschap is. Ook als opvoeder in een gezin is er bij mij geen democratie. Ik zie het ook bij mijn lezingen: ik moet het meer over Nederland hebben en wat minder stellg zijn. I really appreciate your sincere criticism - fuck you very much. Je komt naar MIJN lezing en IK heb het over waar IK het over wil hebben op MIJN manier.

Ik heb het vaker gezegd: FvD is klaar voor Nederland, maar Nederland niet voor FvD.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
507.494
Leden
8.638
Nieuwste lid
maartje.1234
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan