Agenda 21

Klaus van het wef heeft hier al voor gewaarschuwd, zat al in de planning.
Er komt nog meer, hongersnood waarbij gevaccineerden iedere week een doos plant based voer krijgen.
´Ze unvaccinated will not get ze box´: hoe ze die vent gecast hebben, ongelofelijk.
 
Ik wist niet dat Bill Gates en Klaus Schwab Russen zijn. Vandaag mijn werkgever slachtoffer van een externe DDos aanval.
 
Vanaf ± 17 minuten vertelt Celeste over de plannen om de ouderen te doden, de jongeren steriel te maken en hoe de nieuwe mens in een lab gemaakt wordt à la Huxley....

This Week with Dr. Tenpenny - June 28, 2021 special guest Celeste Solum​

 
Het valt me de laatste tijd bij kassa’s tijdens het afrekenen heel erg op dat men er automatisch vanuit gaat dat je gaat pinnen. Ik betaal graag contant en als ik dan een biljet uit m’n portemonnee tover hoor ik zo’n piepje van het pinapparaat “transactie afgebroken” staat er dan op. Een soort automatisme van de caissière denk ik.

Vandaag ook in een cafè even koffie gehaald en betaald met 5 euro, moest ze een sleuteltje pakken om de kassa lade te openen. Heel ingewikkeld hoor zo’n biljet. En dan heb ik het nog niet over het geld teruggeven in de supermarkt, want dat is lastig hoor als je niet gewend bent om door te tellen en te hoofdrekenen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
507.514
Leden
8.638
Nieuwste lid
maartje.1234
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan