Zoutlampen

Tags: 

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  naief 1 jaar, 8 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

curvers
    Participant

Volgens mij is er nog geen discussie geweest over zoutlampen.

quote:Himalaya zoutlampen zetten te veel schadelijke positieve ionen, die worden gecreƫerd door de straling van computer, televisie, magnetron e.d. om naar negatieve ionen. De zoutlamp zuivert de elektronische lading in de lucht.

Heeft iemand ervaring met zoutlampen, werken ze goed, en is een bepaald type of merk goed? Of moet je ergens op letten?

Werken zoutlampen ‘beter’ dan ionisatoren ? Het licht ervan lijkt me ook wel wat toevoegen.

100%leven
    Participant

Ik dacht dat dit onderwerp wel eens voorbij gekomen was, maar is misschien verwijderd na de hack.

Ik heb al jaren een paar van die zoutlampen staan, meer voor de sfeer eigenlijk. Of ze echt iets doen, ik weet het niet.

Mark

Wim
    Keymaster

Verschil in ionen is niet te meten. Leuke verkooppraat.

EatSleep
    Participant

Dus dit is verkooppraat?

Trifield Luchtionen teller
    Deze meter is uniek in zijn klasse. Deze voordelige meter telt het aantal negatief- of positief geladen kleine luchtionen. Eenvoudig neerzetten, elektrisch aarden en laten meten.
    http://www.vitalitools.nl/nl/alphalab/air_ion_counter.php
    http://www.vitalitools.nl/nl/holbach/im806_ionometer.php

Wim
    Keymaster

Haha, ik bedoelde dat de negatieve ionen die de zoutlampen afgeven te meten zou zijn!
    Je gaat geen significant verschil meten.

naief
    Participant

ik heb hem 1x aan gehad. Niets van gemerkt. Per saldo werd de luchtkwaliteit door mijn goedkope waxinelichtje zelfs minder
    Ze kosten weinig, dus als je het geinig vindt lekker kopen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.