Wie weet waaraan Barry Groves is overleden?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Wie weet waaraan Barry Groves is overleden?

Dit onderwerp bevat 50 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Lits 3 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
  • Auteur

Lits
    Lid

Hoi beste mede forum leden, ik vraag me af (als WAPF’er) waaraan Barry Groves is overleden. Wie weet dat? Hij is natuurlijk en fel pleitbezorger van WAPF en hij is (helaas) niet heel oud geworden. Dus gewoon uit nieuwsgierigheid deze vraag …

Anoniem

Op een Engelse site staat vermeld dat hij aan kanker overleed.

Webmaster
    Participant

Hij is niet aan kanker overleden. Ik weet zijn doodosoorzaak uit de eerste hand (zijn weduwe), maar respecteer haar wens om dit niet naar buiten te brengen. Het spijt me, want hiermee maak ik jullie natuurlijk alleen maar nieuwsgieriger, maar ik heb geen keus.

Mike

Anoniem

Mijn gevoel zegt dat het ook geen ziekte was maar wat anders. Maar goed, ik kan het verkeerd hebben. niet dat ik het zo persee hoef te weten. Toch jammer dat hij niet ouder heeft mogen worden. k heb eigenlijk net zijn boek uit.

Webmaster
    Participant

Hij is niet overleden aan een slopende ziekte. Misschien moeten we het zo doen. Jullie noemen mogelijke doodsoorzaken en ik vertel je of je wel of niet in de buurt zit. Sorry dat het niet anders kan!

Mike

Lits
    Lid
    Quote:
    Jullie noemen mogelijke doodsoorzaken en ik vertel je of je wel of niet in de buurt zit.

Oké, dan begin ik wel (als aanstichter van deze minder leuke discussie).

Is hij komen te overlijden door een ongeluk (zoals een auto ongeluk)?

liesje
    Participant

Misschien zag hij het leven niet meer zitten. Om welke reden dan ook. Kun je ook depressief zijn als je wel goed eet? Lijkt me wel.

Webmaster
    Participant

Geen ongeluk en geen zelfmoord. Groves was niet ongelukkig en leed ook niet aan de gebruikelijke ‘ouderdomskwalen’ van leeftijdsgenoten.

Mike

Lits
    Lid

Moest hij dood? …

Webmaster
    Participant

Hij is ook niet vermoord.

Mike

Lits
    Lid

Zo, dan is dat ook SNEL uit de wereld!

Je reageert sneller dan ik type, Mike 😀

Tina
    Lid

Misschien aan zijn eigen succes ?

Webmaster
    Participant

Tina,

We hebben het hier over iemand die dood is. Een beetje respect graag en niet van die flauwe ‘kwinkslagen’!

Mike

ruud
    Participant

Verslaving ergens aan?

Webmaster
    Participant

Geen verslaving, voor zover ik weet.

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.