Wie weet een lekker recept voor een hazenschouder

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Wie weet een lekker recept voor een hazenschouder

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 9 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Anoniem

Ik heb nog een hazenschouder in de diepvries zitten maar weet niet wat ik er mee moet doen. Op internet ook niet veel soeps qua recepten gevonden. Wat ik vind is nogal erg bewerkelijk en niet WAPF verantwoord. Wie weet er een heerlijk en simpel recept voor dit stuk vlees?

Webmaster
    Participant

Anoniem

@mike,

Ik heb het recept gelezen en het lijkt me lekker. Ga vanmmiddag op zoek naar bataten en de ingredienten die ik nog niet heb. Spitskool is een hele favoriete groente, dus die gaat er ook bij. Heb er nou al zin in…..hhhmmm.

Webmaster
    Participant

Andere kolen mogen ook, maakt niet zoveel uit.

Mike

Anoniem

@mike,

Wow, dat was lekker!!!! Net het eten op…. en nu uitbuiken van de lekkere hazenschouders. Top recept Mike!!! Die houden we er in.

Maar wat kan ik nu doen met het vocht dat we overhouden? En de afgekloven botjes? Kan ik die nog gebruiken voor het maken van bouillon?

Webmaster
    Participant

Zowel het vocht als de botjes gebruiken voor de bouillon natuurlijk!

Mike

Anoniem

Super, dank je wel Mike. Dat wordt dan hazen-bottenbouillon!!!!!! Met een beetje creativiteit zal het wel een exclusief soepje worden!!!!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.