Weston Price Congres 2016

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Weston Price Congres 2016

Dit onderwerp bevat 144 reacties, heeft 29 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 9 maanden, 3 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 145)
  • Auteur

fatsnotbad
    Keymaster

OK mensen, de kaartverkoop voor het WP Congres op zaterdag 30 januari 2016 is officieel gestart:

congres.westonprice.nl

Mike

JM
    Participant

Ik ga snel bestellen! Neem dit jaar iemand mee wie onbekend is met Wapf.

Godsgeschenk
    Participant

Ik wilde net bestellen, maar het kan alleen via IDEAL en Bank Transfer. Die heb ik beide niet. Dus dan moet mijn vader het maar overmaken.

Ik heb geluk. Mijn ouders zijn 31.01.2016 50 jaar getrouwd en ze houden een feestje. Gelukkig is het congres een dag van te voren. Ik zal de dag daarna dan wel heel moe zijn, maar ja, het is dan maar zo.

Johnny
    Participant

Lijkt me weer een topdag.

Godsgeschenk
    Participant

Zo, mijn vader heeft in mijn naam besteld (ik betaal wel terug hoor). Fijn, dan is dat gelukt.

Pike
    Participant

Waarom doe je niet aan internetbankieren als ik vragen mag Godsgeschenk?
    Hoe doe je dat dan?

Pike
    Participant

Tanja , leuk dat jij ook spreker bent deze keer! Gefeliciteerd!

Godsgeschenk
    Participant

Hoi Pike,
    Internetbankieren, ja dat doe ik, maar die Banktransfer was toch geloof ik anders…ik dacht dat dat weer een aparte zaak was en niet gewoon internet bankieren. Ja, dan had ik dat natuurlijk gewoon zelf kunnen doen. Dom van mezelf.

En wat betreft Tanja, ja dat vind ik ook heel erg leuk. Succes Tanja.

Tanja
    Participant

Thanx Pike! Vind ik zelf ook ?
    En jij ook bedankt GG.

fatsnotbad
    Keymaster

Naast Tanje ook ondergetekende als spreker. Verder Dave Wetzel van Green Pasture die tekst en uitleg komt geven (hoewel hij uiteraard ook zal ingaan op het thema van het congres, Brainfood). Onze keynote speaker is deze keer Malcolm Kendrick, arts en auteur van twee kritische boeken over de gangbare theorieen over de oorzaak van moderne welvaartsziektes. Kortom, we hebben weer een mooi en interessant programma waar je bij MOET zijn!

Mike

JM
    Participant

Ik neem iemand mee, hij en zijn vrouw willen graag een kindje, maar dat gaat nogal moeizaam (helaas niets bijzonders tegenwoordig). Wordt er ook nog ingegaan op vruchtbaarheid? Of zit dat in het algehele verhaal van Weston Price?

fatsnotbad
    Keymaster

Het thema is deze keer Brain Food. Je geeft me echter wel een mooi idee voor het congres van 2017…

Mike

JM
    Participant

Mocht het hem komend jaar niet lukken een kindje te krijgen neem ik hem 2017 weer mee 😉

fatsnotbad
    Keymaster

Joost, ik wil je eigenlijk wel eens in persoon ontmoeten. Spreek me aan op de dag zelf!

Mike

Tanja
    Participant

Zeker een heel mooi thema!

JM ik heb al van dichtbij wat wondertjes meegemaakt op het gebied van wap voeding en vruchtbaarheid. Help ze op weg, wellicht kun je volgend jaar een succesverhaal met ons delen ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 145)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.