weggevallen rubrieken

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid weggevallen rubrieken

Dit onderwerp bevat 89 reacties, heeft 21 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Marijan 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 90)
  • Auteur

Lievergezond
    Participant

De rubrieken “hack” en “scheurbuis” zijn voor mij onvindbaar.
    Kan het zijn dat ze in een zwart gat verdwenen zijn?

Lievergezond
    Participant

Volgens mij is de rubriek “vrije energie” ook weggevallen.

Hamster
    Participant

Stond vrije energie wel in dit forumonderdeel? Lijk mij niet. Dan weet je ook meteen de reden waarom het er niet meer is.

Lievergezond
    Participant

hoi Hamster, de rubriek “vrije energie” stond in een forumonderdeel dat voor mij nu uberhaupt niet meer apart zichtbaar is. Is dat forumonderdeel voor jou wel zichtbaar?
    Dat forumonderdeel bevatte bijv. ook de rubriek “Agenda 21” die nu ineens ook valt onder “vragen over gezondheid en voeding”.
    Er is iets veranderd.
    Ook: de rubriek “soevereine burger” valt er nu ineens onder en ik probeerde er net een bericht te plaatsen en dat ging niet: maar zichtbaar is wel dat iemand een poging gewaagd heft daar een artikel te plaatsen, weliswaar onverrichterzake.

Hamster
    Participant

fatsnotbad
    Keymaster

Hier is Scheurbuis:

Scheurbuis

Hack heb ik niet overgezet naar hier, leek me niet langer meer relevant. Bij het overzetten is er veel misgegaan, ik weet niet waarom. Het kost te veel tijd en energie om dit snel te fixen, nu ik er een nieuw Nederlandtalig platform bij heb: http://www.conspiracydiscovery.nl. Misschien heeft het wel zo moeten zijn.

Mike

JM
    Participant

Zo Mike, dat moet een hoop werk zijn voor je!

Ook dit ga ik zeker weer volgen.

Lievergezond
    Participant

hoi Mike, scheurbuis: die rubriek is niet zichtbaar op mijn computer in elk geval.
    Vrije energie: wat een zonde dat die weggevallen is.
    Eigenlijk zakt de moed me in de schoenen: al begrijp ik de redenatie vanuit Sally Fallon wel.
    http://www.conspiracydiscovery.nl is toch niet echt een platform in de zin van een forum waaraan meer mensen mee kunnen doen?

Hamster
    Participant

Je kan wel reageren op berichten, waar dus ook discussies ontstaan.

“De relatie tussen mensen en varkens” kan ik ook nergens meer vinden. Ook niet op de nieuwe Nederlandstalige site.

fatsnotbad
    Keymaster

Deze staat nu ‘onderwater’. Io zal in de loop der masndem uit deze topic en anderen de hoogtepunten plaatsen op de nieuwe blog. En ja, je kunt reageren en met elkaar in gesprek gaan, net als op een forum.

Bedenk dat dit allemaal is ontstaan door 1 azijnpisser, die mij heeft beschuldigd van ‘antisemitisme’! Ik maak hier op deze manier het beste van en weiger om me de mond te laten snoeren!

Mike

Heksje
    Participant

Als ik het goed heb komt deze klacht niet van een forumlid af. Dat is de keerzijde van het openbare karakter van dit forum.

fatsnotbad
    Keymaster

Nee, van een meelezer die niet voor rede vatbaar is. Maar dat zijn lui die overal antisemieten zien nooit.

Mike

Wim
    Keymaster

Er hangen nog 157 topics onder het offline sub-forum. Misschien is e.e.a. nog onder een ander subforum of nieuw ‘divers’ of zo te hangen.
    @mike , heb je een lijstje gemaild.
    Wim

fatsnotbad
    Keymaster

Topic Vrije energie:

Vrije energie

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 90)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.