website over voeding voor kinderen

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid website over voeding voor kinderen

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jacqie 3 jaren, 4 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

KaMaMa
    Participant

Ik zit een beetje rond te snuffelen op de Amerikaanse sites waar geschreven wordt over gezond opgroeien voor kinderen (bijv. nourishing our kids). Ik ben daar wel door geinspireerd en zie zoiets ook wel voor me in het Nederlands…alleen kan ik dat niet vinden. Weet iemand of zoiets al bestaat? If not, zie ik een uitdaging voor me 🙂

blumchen21
    Participant

oh dat ziet er goed uit! mooi die piramide, zo ziet het eten van mijn zoon ook een beetje uit

blumchen21
    Participant

wat mij wel een beetje tegen staat is dat ze bij baby’s vanaf 4 maanden vast voedsel geven en alles geprakt. wij zijn vanaf 6 maanden begonnen en ik geef alles a la rapley (stukken in zijn had).

Jacqie
    Lid
    Quote:
    wat mij wel een beetje tegen staat is dat ze bij baby’s vanaf 4 maanden vast voedsel geven en alles geprakt. wij zijn vanaf 6 maanden begonnen en ik geef alles a la rapley (stukken in zijn had).

Mij ook, bijvoeding voor 6 maanden is verzonnen door melkpoeder en potjes fabrikanten.

Wilde m’n zoontje ook na 6 maanden Rapley leren eten maar die gooit alles gewoon op de grond en gaat dan zitten gapen. Wel jammer hoor!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.