WAPF Chapter Limburg

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid WAPF Chapter Limburg

Tags: 

Dit onderwerp bevat 59 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 2 maanden, 2 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
  • Auteur

Tanja
    Participant

Bij deze laat ik iedereen even weten dat er sinds kort ook een chapter Limburgs van de Weston A. Price foundation is waar ik dan chapter leader van ben. Nadat ik vorig jaar lid ben geworden, omdat ik de foundation wilde steunen, is dit idee ontstaan en intussen gerealiseerd. Dat houdt in dat je bij mij terecht kunt voor adresjes van o.a. lokaal goed vlees, eieren, rauwe melk en biologisch groenten en fruit in Limburg. Zo’n lijst is nooit af en als je nog adresjes weet vind ik het leuk als je die ook aan mij doorgeeft. Gelukkig is er door de site van Lia/Poekie informatie hierover beschikbaar voor heel Nederland, net als de WAPF cummunity [url=http://www.communitywalk.com/wap_in_nederland/map/1628413]map[/url].

Verder is het mijn bedoeling om de WAPF inzichten verder te verspreiden al bestaat daarvoor op dit moment nog geen vastomlijnd plan, zodra er zich activiteiten ontplooien zal ik dat hier melden.

Iklustvet
    Participant

Go Tanja! 😀

Spal
    Participant

Goed hoor Tanja!

Om te sparren, brainstormen, ideeën uitwisselen enz.,ik ben beschikbaar!
    Gisteren weer voor een klein gezelschap een presentatie gehouden. Wat denk je: twee vegetariërs minder. Ik zal hen allemaal op de hoogte brengen van jouw leadership.

Kaaskanlekkerzijn
    Participant

Gefeliciteerd Tanja!

fatsnotbad
    Keymaster

Gisteren weer voor een klein gezelschap een presentatie gehouden. Wat denk je: twee vegetariërs minder.

Zoals Anthony Bourdain zou zeggen: You’re doing Gods work.

Tanja, ik wist het natuurlijk al, maar bij deze officieel gefeliciteerd en welkom bij de club!

Mike

Tanja
    Participant

Jaa, goed werk Spal! ik heb laatst een homeopaat aan het vlees gekregen, niets is onmogelijk 😉 Lijkt me leuk om wat samen te doen, je hoort van me.

ad ligtvoet
    Participant

He Tanja,
    Gefeliciteerd met je chapter.Ik weet zeker dat het een succes gaat worden omdat jij goed bent in het omver schoppen van heilige huisjes.
    If you want to eat an ommelet you need to break some eggs.
    ad

Poekie
    Moderator

Hey Tanja,

Goed joh, gefeliciteerd. Met z’n allen zorgen we ervoor dat de ‘vlek’ steeds groter wordt, het is onomkeerbaar.

Lia

Alexandra
    Participant

Super gaaf Tanja! En jij ook super goed bezig spal! Op naar een chapter leader in iedere provincie 😀

Laigueglia
    Participant

Yeah, you go girl! Gefeliciteerd!

Pike
    Participant

Goed bezig Tanja! Ga je ook een aparte website opzetten hiervoor?

vanille
    Participant

Hey Tanja, echt goed bezig, jij houd de Limburgers op de kaart 😉 wens je veel succes en Spal knap hoor !!

Tanja
    Participant

Dank allemaal voor de enthousiaste reacties. 😀

Pike, vooralsnog heb ik een hoekje ingeruimd op mijn eigen website, maar kan er ook nog een op die van de foundation maken, als ik wat meer tijd heb wellicht, nu nog even op de laatste examens van derde jaar opleiding focussen.

fatsnotbad
    Keymaster

Tanja,

Als je wilt, kunnen we een subdomein voor jou aanmaken, limburg.westonprice.nl.

Mike

Tanja
    Participant

Nou graag, ik kom er meestal wel uit met sites aanmaken, maar kost me vreselijk veel tijd, dus als het zo kan, super!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.