Waar kun je zeoliet voor inname kopen?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Waar kun je zeoliet voor inname kopen?

Dit onderwerp bevat 12 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Gerard 1 jaar, 1 maand geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Eugene
    Lid

Hallo, mijn naam is Eugene. En ik kwam per google op dit forum terecht bij het zoeken naar “jodium”. Nu zit ik met de vraag waar je het beste zeoliet voor inname kunt kopen. Ik kom via de zoekmachine op welgeteld 1 website uit die dit verkoopt. Maar ik vertrouw het niet helemaal (http://www.zeo-detox.com/zeo-detox.php)

Graag zie ik tips voor zeoliet merken/produkten voor inname tegemoet.

gaia36
    Lid

Zeoliet van Skalaris is een goede.

Carina
    Lid

Ik gebruik al zo’n maand of 8 het zeolietpoeder van ZeoDetox (http://www.zeo-detox.com/zeo-detox.php)

Dit op aanraden van mijn mesoloog Annemarie Bakker. Zij werkt hier al jaren naar alle tevredenheid mee in haar praktijk.

Bij ZeoDetox.com hebben ze aardig wat verkooppunten en natuurkundige therapeuten op de website staan die er allen mee werken.

Dus wat mij betreft naar alle vertrouwen 馃檪

Zonne
    Lid

en waarom/ waarvoor gebruiken jullie zeoliet ?

Lievergezond
    Participant

Cholesteroliscool
    Participant

Goed spul, dat zeoliet.

In other words, zeolites caused aluminum to INCREASE by as much as 2,100%.
    http://www.naturalnews.com/051805_zeolite_myths_heavy_metals_removal_daily_detox.html

fatsnotbad
    Keymaster

Lievergezond
    Participant

Wel goed van Mike Adams. Doet me denken aan dat Ayda-water, waar hij ook al scherp op was: http://www.naturalnews.com/039637_Adya_Clarity_health_warning_aluminum.html

fatsnotbad
    Keymaster

Ja, klopt. Hij heeft nu zijn eigen lab van 1 miljoen en laat alles testen. Hij is ook heel eerlijk over de resultaten, die bijv. hebben aangetoond dat planten meer gifstoffen opslaan dan dieren, omdat planten geen galblaas hebben en dieren wel. Om die reden gebruikt Adams zelf geen veganistische eiwitformules meer (hij is een fitness-freak).

Mike

Gerard
    Participant

Soorten natuurlijke zeolieten ( die, zoals je kunt zien, allemaal Al bevatten):

Analciem – NaAl(Si2O6)路(H2O)
    Clinoptiloliet – (Na,K,Ca)2-3Al3(Al,Si)2Si13O36路12(H2O)
    Laumontiet – CaAl2Si4O12路4(H2O)
    Chabaziet – (Ca0,5,Na,K)4[Al4Si8O24]路12H2O
    Gismondien – Ca2Al4Si4O16路9(H2O)
    Mazziet – K2CaMg2(Al,Si)36O72路28(H2O)
    Heulandiet – (Ba,Sr,K,Ca,Na)2-3Al3(Al,Si)2Si13O36路12(H2O)
    Stilbiet – NaCa4Al8Si28O72路30(H2O)
    Natroliet – Na2Al2Si3O10路2(H2O)
    Mordeniet – (Ca,Na2,K2)Al2Si10O24路7(H2O)
    Gottardiiet – Na3Mg3Ca5Al19Si117O272路93(H2O)
    Brewsteriet – (Sr,Ba)Al4Si12O32路10(H2O)

En dat zijn ze nog niet allemaal. Als zeoliet al ergens goed voor zou zijn, lijkt het mij wel zaak te weten welke soort en hoe het werkingsmechanisme dan is.
    Er wordt wat afgehyped.

bettina11
    Participant

Hallo,

Ik heb zeoliet gekocht van multizeo, er staat op de pot:
    Basis-detox zeoliet, bewezen werking door PMA zeoliet.
    Voor de dagelijkse ontgifting van uw lichaam.
    Ontwikkeld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten.
    180 capsules.
    Natuurlijk medisch hulpmiddel.100% natuurlijk.
    Dan staat er achter op de sticker die je ervanaf moet trekken nog wat dingen geschreven maar er staat ook niet inademen, dat vind ik raar dat het erop staat.
    Ook staat erop de pot: door regelmatige controle wordt de hoge kwaliteit van dit medisch hulpmiddel conform de Europese richtlijn 93/42/EEG GEGARANDEERD.

Kan ik dit veilig innemen? Ik heb namelijk ook gehoord dat er in zeoliet asbest zit, en volgens juglen zwaan is zeoliet zwaar vervuild.
    Dus wat moet ik nu doen kan ik dit veilig nemen of kan ik dit beter laten staan.

Lievergezond
    Participant

Bettina, neem het zekere voor het onzekere en wees geen proefkonijn. Als dit nou de enige manier was om te detoxen, maar dat is ook weer niet zo.

Gerard
    Participant

Asbest is ook natuurlijk. Hulpmiddel heeft iemand bedacht die kattebakvulling duur wil verkopen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.