Voorstellen Claudia

Forum Forums Stel jezelf even voor Voorstellen Claudia

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Zora 3 jaren, 7 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Zora
    Lid

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Claudia, graag wil ik meelezen op dit forum aangezien ik nu een tijdje bezig ben met gezonde voeding.

Het begon allemaal toen mijn zoon kon meeeten en nadat ik ziek werd toen hij een half jaar oud was. Na enorm veel tandartsbehandelingen te hebben gehad en een jaar met een zenuwontsteking te hebben doorgelopen, omdat mijn tandarts niet de juiste stappen heeft genomen ben ik nu hard op zoek naar natuurlijk genezen, door middel van voeding ipv door medicijnen.

Groet, Claudia

Anoniem

Hoi Claudia, leuk dat je ook meeleest. Is genoeg te lezen en vergeet Lia’s site niet, daar staat veel duidelijk gerangschikt.

http://voedingisgezondheid.nl/welkom.html

Veel gezondheid en leesplezier

Poekie
    Moderator

Hoi Claudia,

Ook een welkom van mij. Neem ook ‘alleen lezen forum‘ tot je en de gebruiksaanwijzing voor nieuwe leden van Dennis.

Lia

Welkom Claudia, ik denk dat je voorlopig al genoeg te doen hebt met je in te lezen. Veel leesplezier dan ook.

Zora
    Lid

Henk, Poekie en Food en Mood hartelijk dank voor jullie warme welkom en tips! Ik ga meteen beginnen met lezen op de site van Lia!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.