vaccinatieschade, voor wie nog dacht dat het ergens goed voor was

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid vaccinatieschade, voor wie nog dacht dat het ergens goed voor was

Tags: 

Dit onderwerp bevat 41 reacties, heeft 20 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Auteur

Gerard
    Participant

Webmaster
    Participant

Zoals ik gisteren al schreef:

Quote:
    We gaan hier niet lopen soebatten over het ‘afwegen van ricio’s’ als het om vaccins gaat. Het vaccin zelf is een en al risico! We zijn geen roodkapje die pas na het bestuderen van alle vreemde delen van de anatomie van de wolf tot de conclusie komen dat we met een wolf te maken hebben. We gaan meteen naar de kern: DE WOLF! Vaccins zijn schadelijk! Vaccins zijn dodelijk! Vaccins maken onvruchtbaar! Moet ik het nog verder voor jou en voor iedereen die nog ‘twijfelt’ uitspellen?

Mike

Gerard
    Participant

Oh, dat had ik gemist. M.I. kan het echter niet vaak genoeg herhaald worden, het geloof in de witte jassen zit vaak zo diep, dat de eerste gedachte vaak toch is om er mee naar de dokter te gaan.

Webmaster
    Participant

Ik ben hier ook blij mme i.v.m. de kracht van de herhaling, Gerard! 8)

Mike

naief
    Participant

Tuna
    Participant

We documented here the evidence of the potential of the HPV vaccine to trigger a life-disabling autoimmune condition. The increasing number of similar reports of post HPV vaccine-linked autoimmunity and the uncertainty of long-term clinical benefits of HPV vaccination are a matter of public health that warrants further rigorous inquiry.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23902317

Tuna
    Participant

Anoniem

hoe zit dat eigenlijk met cervarix, daar hoor je niks over.

dat is toch hetgene dat ze hier in Nederland inspuiten?

zou dat wel getest zijn op de eierenstokken van vrouwen?

Cervarix is dezelfde troep als Gardasil, en tevens niet getest voor gebruik. Dat zou ook niet kunnen, want levende mensen zijn geen proefkonijnen, daar mag niet op getest worden (natuurlijk gebeurt dat juist wel, zodra het vaccin in de markt is gezet zijn mensen onbewust proefkonijnen geworden maar dat wordt voor het gemak niet gemeld).

Webmaster
    Participant

Het wordt wel getest op levende mensen als proefkonijnen. Door ze hiermee te injecteren! Hordes jonge meisjes maken onbewust deel uit van een onvruchtbaarheidsexperiment! 😈

Mike

wij hebben onze inmiddels 1 jarige zoontje niet laten vaccineren omdat we het vanaf begin niet vertrouwden. na wat onderzoek op internet en een paar filmpjes op youtube wisten we dat we er van af moesten blijven en ons kind tegen deze zieke systeem beschermen.

inmiddels 1 jaar en gelukkig niets met hem aan de hand zo gezond als maar kan,

dit bewijst dat de immuunsysteem er sterk zijn werk kan doen zonder enige “hulp” van vaccinatie wat integendeel alles verzwakt. ons kind is in die jaar nog niet eens verkouden geweest moet je nagaan.

magoed dit voor alle ouders die twijfelen van doen of niet doen.

ons advies NIET DOEN!!!

zoek het op youtube maar op, BILL GATES zegt zelf dat hij de wereld bevolking terug wil dringen met vaccinaties. hoe dring je bevolking teruggg????

juist door ze onvruchtbaar te maken en vervolgens af te maken.

dit soort mensen en zaken zijn zo te zien wel uiterst “vertrouwd” om zo maar even tussen haakjes te zeggen.

ik vind het wel triest dat het voor honden verplicht is geworden.

magoed die ene keer maar met 6 weken en daarna nooit weer!

groetjes

Webmaster
    Participant

En in Vietnam zijn er weer 3 baby’s om zeep geholpen door het hepatitisvaccin dat ze hier in Nederland al METEEN VANAF DE GEBOORTE ook willen inspuiten!

http://www.naturalnews.com/041628_infant_mortality_hepatitis_B_vaccines.html

Mike

Verschrikkelijk.

Webmaster
    Participant

Voor de industrie is het altijd een ramp als een van hen uit de school klapt. Toch is dit gebeurd – een insider komt naar buiten met het nieuws dat het HPV-vaccin niet werkt en zelfs dodelijk is:

http://www.naturalnews.com/041644_Gardasil_vaccination_scam_HPV_vaccine.html

Ze heeft vrij kort daarna haar woorden ingetrokken. Werd ze bedreigd?

Mike

Die industrie is bij mij allang door de mand gevallen en ik weiger het aan mee te werken.

Gezondheid,

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.