Trump

Tags: 

Dit onderwerp bevat 199 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 4 dagen, 21 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 200)
  • Auteur

100%leven
    Participant

Zoals verwacht maakt het niet uit wie de presidentsverkiezingen wint in de VS, Israel wint hoe dan ook.

Israeli minister: Donald Trump’s win means the Palestinians will never have their own state

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11/09/israeli-minister-donald-trumps-win-means-the-palestinians-will-n/

Niet dat ik nog in een 2-statenoplossing geloof overigens. De enige oplossing is volgens mij als Israel ontmanteld wordt en er daar een flinke regime change plaatsvindt met zowel niet-Zionistische joden als christenen en moslims in de regering. Maar zolang de Zionistische elite het voor het zeggen heeft in de wereld, zal dat niet gebeuren.

Mark

Johnny
    Participant

Donald Trump with a message to the Muslim world “I love Israel

http://standwithusa.blogspot.nl/2016/10/donald-trump-with-message-to-muslim.html?m=1

Godsgeschenk
    Participant

Phhf, laat het niet waar zijn.
    Ik was gisteren zo euforisch.

Dorothe

fatsnotbad
    Keymaster

Dat is toch geen verrassing? Het was allang duidelijk dat Trump ‘a lifelong friend of Israel’ is, zoals hij zelf al zei op de AIPAC-conferentie.

In je euforie moet je het realisme inbouwen dat rechtse populisten allemaal uiterst kritisch zijn over moslimimmigratie en totaal kritiekloos zijn over Israel.

Dat is allemaal.nog een brug te ver. Verandering gebeurt in stappen. Als jouw land onder de voet wordt gelopen door islamitische ‘vluchtelingen’ met een gedragsprobleem, ga je eerst orde op zaken stellen in eigen huis.

Er zijn geen hordes joden die op illegale wijze Europa binnenvallen, dus die worden in de rechtse politiek niet als vijand gezien. Sterker nog, de algemene visie in die hoek is dat Israel het enige beschaafde land is tussen een stelletje barbaren. Dat dit heel anders in elkaar zit weten wij allemaal wel, maar verwacht van rechtse populisten op dit gebied geen wezenlijke veranderingen.

Laat Trump nu maar eerst het ‘moeras legen’, zoals hij het zelf zegt, in Washington en Hill en Bill aanklagen voor landverraad en vele andere misdaden en dan kijken we wel verder.

Mike

Godsgeschenk
    Participant

Bedankt voor de duidelijke info. Ik heb ook in de andere topics gekeken en de info is ook duidelijk hierover.

Dorothe

100%leven
    Participant

Vrijwel alle rechtse populisten zijn Zionisten. En laat nou net het Zionisme het grote probleem zijn wat o.a. de vluchtelingenstroom op gang heeft gebracht door ‘regime change’ oorlogen in het Midden-Oosten.

Ik hoop dat Trump zich aan z’n woord houdt en stopt met het brengen van ‘democratie’ in het Midden-Oosten. Anders is het dweilen met de kraan open wat betreft de vluchtelingenstroom, waar de elite dankbaar gebruik van maakt door deze stroom te stimuleren ($500 miljoen van Soros voor pro-vluchteling maatregelen bijv.). En niet te vergeten de vele honderdduizenden slachtoffers die die oorlogen veroorzaken.

Wat ik al in het Clintons topic schreef, is het aanstellen van een neocon adviseur die zich in het verleden juist voor die oorlogen heeft ingezet, geen goed teken.

Wat ook geen goed teken is, zijn de grote hoeveelheden ashkenazi joden die aanwezig zijn in z’n organisatie (waaronder z’n dochter en schoonzoon). Lijkt me niet dat daar maar een klein percentage Zionisten tussen zitten.

Joden maken voor zo’n 3% deel uit van de bevolking in de VS. Dus dat er dan zoveel joden in z’n cabal zitten is op z’n minst opmerkelijk te noemen.

Aan de andere kant waren de door zionisten gecontroleerde media weer op de hand van Hillary.

We gaan het meemaken. Als hij alvast begint met de opsluiten van de Clintons, dan geeft dat in ieder geval alvast vertrouwen 🙂

Mark

fatsnotbad
    Keymaster

Juist. Lock her up!

Mike

fatsnotbad
    Keymaster

Nog een gedachte:

Vladimir Poetin heeft hier net zo goed mee te maken. Waarom mensen hem trouw blijven, jood of geen jood, is het sterke nationalisme wat hij voorstaat. Ook joden zijn hem trouw, want ze zijn trouw aan Rusland en niet zozeer hun religie. De eenheid zit hem in het landsbelang voor alles. Als Trump dat voor elkaar krijgt, dan is hij de Amerikaanse Poetin!

Mike

muis
    Participant

“because you’d be in jail”

muis
    Participant

fatsnotbad
    Keymaster

Kijk uit voor Veterans Today, dit is een disinfo-site! Ik zeg hiermee overigens niet dat Trump geen zionist is. Wat ik zeg, is dat hij dit niet is in de klassieke vorm zoals we die tot nu toe hebben gezien. Trump komt niet op Bohemian Grove, Bilderberg, satanische spirit cooking-etentjes, etc. Trump gelooft in de ‘judeo-christelijke traditie’, die iets meer dan 100 jaar oud is en beseft kennelijk niet dat christenen en joden daarvoor al duizenden jaren elkaars aartsvijand zijn geweest.

Zoals ik op de radio al zei, hij wil vooral orde op zaken stellen in eigen land en juist steeds minder politieman van de wereld spelen. Als 1 ding hem kenmerkt is het wel dat hij zijn eigen gang gaat en daarmee dus totaal onvoorspelbaar is. Daar kan onze elite helemaal niets mee, want dan weet je natuurlijk nooit of hij braaf de agenda uitvoert. Poetin is van hetzelfde hout gesneden en is alleen maar actief in het buitenland als de Russische landsbelangen op het spel staan.

Ik ben het met lang niet alles eens waar hij voor staat, maar als hij de Clintons in de bak gooit en vrede maakt met Rusland ben ik al heel blij, want dit zal een dikke streep door de rekening zetten van de elite!

Mike

muis
    Participant

Ja ik hoorde het op dotcom inderdaad maar wilde deze toch even onder de aandacht brengen. Dat dit dus ook het internet op gaat, waar of niet waar, wie zal het zeggen..

fatsnotbad
    Keymaster

Ik zal het zeggen: niet waar.

Mike

muis
    Participant

Fijn haha, zijn we daar ook uit 😉

100%leven
    Participant
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 200)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.