'Terreur' in Amerika

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden 'Terreur' in Amerika

Dit onderwerp bevat 212 reacties, heeft 39 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  100%leven 3 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 213)
  • Auteur

Webmaster
    Participant

Het gonst op het internet van de kritische vragen rondom de ‘terreuraanslag’ in Boston van gisteren. Ik belicht 2 specifieke feiten over deze gebeurtenis.

Allereerst was er die dag een ‘oefening’ gepland met exact hetzelfde scenario (dit zagen we ook op 11 september 2001 en op 7 juli 2005 in Londen):

http://www.naturalnews.com/039926_Boston_marathon_bombing_terrorism.html

Daarnaast is er een persoon op het dak van een gebouw gesignaleerd toen de bommen afgingen:

http://www.nydailynews.com/news/national/man-roof-picture-boston-marathon-bombing-prompts-speculation-article-1.1317947

Wat deed die man daar?

Mike

Anoniem

Doe je altijd meerdere dingen tegelijk? 😉

On topic: typische false flag inderdaad

Quote:
    Allereerst was er die dag een ‘oefening’ gepland met exact hetzelfde scenario (dit zagen we ook op 11 september 2001 en op 7 juli 2005 in Londen):

En de aanslag in Noorwegen door die Breivik

Anoniem

robinAlexander
    Participant

Met een paar maanden zijn we erachter hoe en wat

net als de aanslag op de twin towers..

Webmaster
    Participant

Het gaat nu sneller, mensen zijn alerter en laten zich niet meer verrassen. Het zou mij niet verbazen als we al binnen enkele dagen of weken weten hoe het zit. Dit zou zich om die reden ook wel eens tegen de powers-that-be kunnen keren!

Mike

Anoniem

En alles om de publiek opinie achter hun voorstel te krijgen om de wapens in te leveren?

Makkelijk als de burgeropstanden komen

robinAlexander
    Participant

Anoniem

Family Guy – 1115 – Turban Cowboy

Is te downloaden, op het laatst wordt een brug opgeblazen, nadat de schuldigen gevonden zijn..

Dat herhalingen weg zijn, is verklaarbaar, wat zou je doen als je dit wel toevallig voorspeld had? Toch even offline halen, de reactie van de maker zegt wel wat.

De man op het dak heeft volgens mij geen zicht op de explosie, zie ik een hekje en plantenbakken? Gewoon iemand op een dakterras? Trek een trainingspak aan en je valt niet op met hartslagmeter als afstandsbediening. Wel een mooie afleidingsfoto.

Het zag er heftig uit, maar dit was een kleine bom en op het “verkeerde” moment, 2 uur eerder was het op die plek veel drukker.

Op het moment vind ik de “foutje van de FBI” verklaring de beste.

Hoe hebben de politici gereageerd? Was de president of burgemeester kinderen aan het voorlezen?

Webmaster
    Participant
    Quote:
    Was de president of burgemeester kinderen aan het voorlezen?

Iedereen lachte om de beelden van George Bush die een boek over geitjes op z’n kop hield voor de klas. Niemand scheen door te hebben dat de geit staat voor Satan en dat op z’n kop slaat op een omkering. Omdat Bush zo’n kluns was, konden ze daar toen mee wegkomen, maar Obama is duidelijk intelligenter en dus zullen ze dat hem niet laten doen.

Mike

Webmaster
    Participant

Uiteraard wordt nu in alle toonaarden ontkend dat de politie die dag oefende voor het exacte scenario dat zich in het echt afspeelde, maar er zijn ooggetuigen die gezien en gehoord hebben dat politie-agenten de mensen tot rust probeerden te manen dat het allemaal onderdeel van een oefening was:

http://www.naturalnews.com/039945_Boston_marathon_bomb_drill_Alastair_Stevenson.html

Trouwens ook een zieke toestand als dit wel een oefening was geweest, om de mensen dan op zo’n manier met nepbommen de stuipen op het lijf te jagen!

Mike

Stel, dit, 9/11 en 7/7 zijn false flag aanvallen, wat zou het belang zijn van de aanvallers om telkens een grootschalige oefening te organiseren?

Anoniem

Weer een knap staaltje van Mind control…Angst en tereur zaaien wisten de mensen maar wie de werkelijke aanslagplegers waren…

Webmaster
    Participant
    Quote:
    Stel, dit, 9/11 en 7/7 zijn false flag aanvallen

Dit zijn FEITEN, geen veronderstelling! Het antwoord op je vraag is ‘psy op’. Zoek dat woord maar eens op. Google bijv. eens op ‘911 psy op’ of ‘7/7 psy op’.

Mike

Anoniem

@moondust

Essentieel. Er is altijd maar een zeer kleine groep die hier vanaf weet. Dat betekent: er zijn veel meer mensen op hoog niveau die hier niet vanaf weten.

Als je hen mee wilt krijgen in een bepaald scenario .. dan kan dat het beste als zij op dat moment in de waan zijn dat er een oefening aan de gang is. Tijdens een oefening gelden immers andere regels. Belangrijk is hoe functionarissen op dat moment zelf reageren.

Op 11 september waren er zelfs 46 oefeningen. Ik las ook dat Boston extreem zwaar beveiligd was, met voor het eerst bepaalde nieuwe apparatuur. Opnieuw: een testcase. En ja, dat maakt het echt ziek.

Ik heb net nog even geluisterd naar Webster Tarpley; hij noemt zowel Newton als Boston afleidingsmanoeuvres, omdat er gigantische bezuinigingen aankomen. Als Amerikanen al hun energie richten op Boston dan komt zo’n pakket er makkelijker door. Aanslag in Boston is oude stijl, en te klein om er een buitenlandse oorlog mee te ontketenen.

Het doet me ook een beetje denken aan Oklahoma 1995, allereerst vanwege de datum, maar ook omdat dat destijds allerlei vergaande maatregelen moest rechtvaardigen.

En het zou me niet verbazen als er een soort Timothy McVeigh uit de hoge hoed getoverd wordt. Een soort van ‘rechtse’ anti-government persoon, uiteraard blank en tegen het programma van Obama. Maar ik ben het met Mike eens: we gaan er steeds meer doorheen prikken.

@thijs

Ik ken dergelijke tactieken en ik snap ook dat het afleidingsmanoeuvres zijn. Maar welk voordeel levert an sich die oefening, d.w.z. zoveel beveiliging op straat, nu op voor die elitegroep? En hoe weten die gasten dat zo goed verborgen te houden? Je zou toch zeggen dat dergelijke grote geheimen toch wel zullen uitlekken. Even los van het feit dat meer en meer mensen beginnen te snappen hoe het werkt.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 213)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.