Sticky subjects voor mike

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Sticky subjects voor mike

Dit onderwerp bevat 32 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Moondust 3 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Auteur

I vo
    Lid

Mike, gekke vraag is het mogelijk een soort van sticky subjects te maken met die dingen waar je je soms naar rotzoekt moeten afgesloten onderwerpen zijn waar wij niet zelf op kunnen schrijven, gewoon verzamel topics die een vlot overzicht geven, idealiter met een bron link naar de echte discussie zodat je ook dat terug vind, maar die niet vervuild kunnen worden door andere dingen

Bijvb

Mikes appelsmoothie met alle varianten

Gal/levertsteen reiniging met varianten er op

Supplementen bij bijnieruitputting

Hoe maak je Bouillon met wat varianten

Etc etc.

Iets met meerdere niveaus zou ook kunnen, maar kon zijn doel ook wel eens voorbijschieten, ik ben maar een newby op het forum, dus dat is meer iets voor de oude rotten om over na te denken ik zit er daarvoor te kort op.

Bedankt, Ivo

Webmaster
    Participant

De forumsoftware waar we mee werken is van de makers van WordPress. Net als WP is dit gratis, maar de mogelijkheden zijn helaas erg beperkt. Zo kunnen we elkaar bijv. geen personal messages sturen buiten het forum om. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij biedt de software ook geen mogelijkheden voor sticky topics. Ik zal er voor de zekerhied nog eens naar kijken.

Mike

I vo
    Lid

Thanks, 😉

Enne wat niet kan kan niet hoor geen stress, niet goed voor ons… Ging er vanochtend al plat op met iemand ophalen van Schiphol, blij dat iemand anders kon rijden, 🙂

Poekie
    Moderator

I vo

Je kunt het beste zoeken via Google, bijvoorbeeld:

Mikes appelsmoothie westonprice.nl

etc.

De zoekfunctie van het forum werkt niet optimaal genoeg.

Lia

Webmaster
    Participant

In dat opzicht loopt dit forum parallel met de Amerikaanse WAPF-site, die heeft ook een waardeloze zoekfunctie. De helft van de tijd zoek ik liever op Google naar iets wat ik op de WAPF-site wil vinden.

Mike

Heb je weleens gedacht aan de gratis forumsoftware van Simple Machines? Ik heb er enkele jaren geleden ervaring mee opgedaan en het werkte perfect. Veel mogelijkheden, althans wat je nodig hebt. Er zit een grote community achter die zorgt voor doorontwikkeling. De forum software is veel uitgebreider dan die je nu gebruikt. Ik wil eventueel wel helpen met opzetten (als ik nog weet hoe het werkt ;-)).

Webmaster
    Participant

De vraag is: kunnen alle bestaande topics en posts overgezet worden naar deze software? Ik wil niets kwijtraken!

Mike

Dat snap ik. Er zijn wel conversietools. Op welke wijze vindt opslag nu plaats? MySQL database? Kan je die database exporteren?

Ik lees over WordPress trouwens alleen in de zin van een blog, niet van een forum. Wat is de naam van de software die jij gebruikt precies?

Alexandra
    Participant

Weston Price Forum – Nederland draait bbPress.

Zie rechts onderaan.

Ik denk dat je dan toe moet naar een nieuw forum met een link naar deze informatie. Ik verwacht niet dat er een mogelijkheid is alle onderwerpen op een ander forum in categorieën te kunnen zetten.

http://bbpress.org/

Webmaster
    Participant
    Quote:
    Op welke wijze vindt opslag nu plaats? MySQL database?

Gelukkig heb ik van voeding meer verstand. 😉

Dit is een vraag voor Juglen, niet voor mij. Misschien een idee om rechtstreeks met hem hierover in communicatie te treden?

Contact

Mike

Had het ook net gevonden. Er zijn zo even googlend wel manieren om de boel te converteren zo lijkt het. Als je SMF serieus zou willen overwegen dan wil ik volgende week er wel induiken om te kijken of een conversie geregeld kan worden. Wellicht is het heel lastig, maar het kan ook zijn dat het kinderspel is.

Ik heb Juglen een mail gestuurd.

Alexandra
    Participant

Als je het 1 en ander wilt uitproberen, ik heb nog een plekje ongebruikt voorop het wereldwijde web.

naief
    Participant

Grappig om te zien dat dezelfde discussie nu ook bij koffie en pesticiden gevoerd wordt. Ik mis het ook wel eens, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik ook eens vaker bij Poekie op de site moet kijken, want hun hebben ook flink hun best gedaan op dit gebied.

Alexandra
    Participant

Googel er maar eens op. Deze discussie komt om de paar maanden terug.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.