Spirituele voeding

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Spirituele voeding

Dit onderwerp bevat 77 reacties, heeft 22 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Lievergezond 1 jaar, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 78)
  • Auteur

Anoniem

Bij deze wil ik iedereen bedanken bij wie ik mocht oefenen! Ik ben afgelopen weekend met vlag en wimpel geslaagd voor het ‘Mentorship Programme’ van Mavis Pittilla in Engeland.

Ik geloof, uit eigen ervaring, in de invloed van goede voeding op je lichamelijke gezondheid. Ik geloof ook dat je manier van denken invloed heeft op je fysieke gesteldheid.

Vanaf nu heb ik een praktijk voor Healings, Psychic readings en Mediamieke consulten, ButterflySound, voor wie zich naast fysieke voeding ook met spirituele voeding wil bezighouden.

Fattymama

Alexandra
    Participant

Gefeliciteerd! Op naar een bloeiende praktijk vol inspirerende ervaringen.

Webmaster
    Participant

Ik kom ook steeds meer tot de conclusie dat voeding een basis, een fundament, is om hoger te kunnen groeien. Met fysieke voeding alleen kom je er niet, we zijn hemel en aarde. Veel succes met je praktijk, fattymama!

Mike

liesje
    Participant

Heel erg hartelijk gefeliciteerd fattymama. Hoop dat je veel mensen kunt helpen.

hilde
    Participant

Met vlag en wimpel! Fantastisch fattymama. Veel succes.

Anoniem

Dank je wel voor de reacties. Ik ga het concept ‘Spirituele voeding’ nog meer uitwerken. Daar bedoel ik o.a. mee de delicate wisselwerking tussen ‘body-mind-spirit’.

Fattymama

Poekie
    Moderator

Van harte gefeliciteerd fattymama, dat je maar veel mensen mag helen.

Ik heb net een linkje naar jouw site geplaatst op onze site.

Lia

Tanja
    Participant

Mooie combinatie maak je fattymama, gefeliciteerd en heel veel succes!

Anoniem

@ Poekie… dankjewel!

🙂

autumn
    Participant

Gefeliciteerd! Er bestaat ook een boekje “Voeding en spiritualiteit” van Fons Delnooz @ Patricia Martinot. Best een goed boek, maar over bepaalde dingen had ik toch mijn bedenkingen (bv. bakken in zonnebloemolie) en daarover had ik ze gemaild. Ik kreeg een reactie terug dat ze vooral een algemeen beeld over de spirituele kanten van voeding wilde schetsen en verder ook niet dermate deskundig waren op het gebied van de voeding zelf. Misschien of wellicht ken je het boekje al.

Anoniem

@ Dennis:

Haha, moet je dan dat boekje wel schrijven? :-p

Van harte en veel succes fattymama!

cham
    Participant

Wat leuk om te horen, heel veel succes! 🙂

Webmaster
    Participant

Dennis,

Ik ken dat boekje. Waardeloos, 1 groot promotieboek voor veganisme. Niets spiritueels aan! Ik noem hem altijd Fons Delnoozem…

Mike

autumn
    Participant

Ik heb het boekje er nog eens bij gepakt en het is inderdaad erg pro-vega. Dat was me er niet zo van bijgebleven. Het is al weer jaren geleden dat ik het eens gelezen heb. Waarom me bijgebleven is dat het wel een goed boekje is? Waarschijnlijk omdat er wellicht met respect voor voeding en het menselijk lichaam geschreven is, pro-bio en pro-BD. Maar de bedenkingen die ik toen had, heb ik nu wel veel sterker.

Anoniem

@dennis: ja ik ken dit boekje en kan er niet achterstaan.

Spirituele voeding gaat bij mij ook verder dan voedsel alleen. Ik geloof in de delicate balans tussen lichaam, geest en ziel en dat je voor alle lagen goed moet zorgen. Je lichaam is je tempel, je vervoermiddel op aarde en je lichaam heeft dus ook de beste kwaliteit voeding nodig om optimaal te kunnen functioneren. Je staat van gezondheid bepaalt o.a. ook hoe je brein functioneert. Je gedachtes en emoties hebben èn creëren een energieveld en beïnvloeden ook weer je lichaam en dus je gezondheid. Je ziel is je werkelijke ik… uniek en toch verbonden met het grote geheel, welke naam je daar ook aan wilt geven.

fattymama

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 78)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.