Rauw Power zuivel nu verkrijgbaar bij alle EkoPlaza's in heel NL!

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Rauw Power zuivel nu verkrijgbaar bij alle EkoPlaza's in heel NL!

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  paika14 4 maanden, 3 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur

fatsnotbad
    Keymaster

Vandaag bereikte mij het geweldige nieuws dat de rauwmelkse zuivel van Rauw Power nu overal in Nederland verkrijgbaar is bij de EkoPlaza-winkels. Momenteel bestaat het assortiment uit melkkefir, yogurt en hangop van kefit en yogurt. Alle producten zijn rauwmelks van grasgevoerde koeien, wat ook de filosofie hierachter is. In de toekomst zullen nog rauwmelkse boter en room volgen!

Mike

Patra72
    Participant

Ah da’s mooi, zo’n uitbreiding!

Ik haal de producten van Rauw Power nu ruim een jaar bij De Natuurwinkel in Amersfoort. De Natuurwinkel zit ook door heel Nederland. Niet alle filialen verkopen Rauw Power (franchise), dus vooraf even informeren (en dan uiteraard vragen of ook zij Rauw Power willen opnemen in het assortiment als ze het nog niet verkopen!).

Hier een link naar alle verkooppunten van Rauw Power.

naief
    Participant

super!

fatsnotbad
    Keymaster

De EkoPlaza-winkels zijn van Udea, maar ook andere natuurwinkels kunnen gebruik maken van het aanbod van Udea. Mocht de winkel in jouw woonplaats nog geen Rauw Power in huis hebben, vraag dan of ze het voor jou kunnen bestellen. Dit is een gigantische stap voorwaarts op het gebied van echt voedzame en heilzame voeding en nu zijn jullie, de consument, aan zet om dit tot het succes te maken dat het hoort te zijn!

Mike

bananenjam
    Participant

Biologische supermarkt Gimsel in Rotterdam heeft het ook sinds kort 🙂

fatsnotbad
    Keymaster

Ik denk dat ze vooral in Brabant en Limburg dit goed nieuws vinden, want tot voor kort was Rauw Power daar totaal niet verkrijgbaar!

Mike

100%leven
    Participant

Ondanks dat ik zuivel nu even niet kan nemen, is dit wel goed nieuws!

Mark

Devotion
    Participant

Zeker goed nieuws!
    Vraag mij wel af hoe dat zit met de wet. Nu mogen rauwmelkse producten ineens weer wel?

fatsnotbad
    Keymaster

Zij hebben veel geinvesteerd in talloze wetenschappelijke tests waarin ze konden aantonen dat het product veilig is en zo een uitzonderingspositie bij de nVWA weten af te dwingen. Bedenk ook dat het een aangezuurd zuivelproduct is en alleen de lage pH al maakt dit ‘veilig’ volgens de normen gesteld door de voedsel- en warenwet.

Mike

Devotion
    Participant

Kunnen ze er toch niet om heen, dat is nou mooi!

Godsgeschenk
    Participant

Ik ga dat vragen bij de natuurwinkel in Maastricht. Misschien kunnen ze het wel bestellen.

Dorothé

fatsnotbad
    Keymaster

Als het goed is kunnen ze er aan komen via Udea.

Mike

Godsgeschenk
    Participant

Bedankt Mike,

Dorothe

Devotion
    Participant

Heeft iemand trouwens een idee hoe het zit met voeding of rauwe melk in een koffer die door het rontgenapparaat gaat, op het vliegveld? Deze vraag heb ik al eens eerder gesteld, maar helaas geen antwoord gekregen.

Blijft het in de voeding zitten of wordt de voedingswaarde gewoon wat minder?

fatsnotbad
    Keymaster

Het zal geen positieve uitwerking hebben, maar ik heb liever dat soort voedsel dan rommel die al bestraald en wel in de supermarket verkrijgbaar is.

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.