Primeur: "Genees tandbederf" van Ramiel Nagel te bestellen bij Succesboeken

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Primeur: "Genees tandbederf" van Ramiel Nagel te bestellen bij Succesboeken

Dit onderwerp bevat 117 reacties, heeft 24 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  sprout 1 jaar, 12 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 118)
  • Auteur

Het boek is eindelijk uitgebracht en bestelbaar ๐Ÿ™‚

http://www.succesboeken.nl/?isbn=9789079872602&PC=wk1320#.UZX4c0elVMI.facebook

Dat boek ga ik bestellen.

Het is vertaald door Mike.

Anoniem

Ik heb deze zojuist besteld! ๐Ÿ™‚

Tanja
    Participant

Hhhรจhรจ!, ik ben al bijna weer jarig ๐Ÿ˜‰ ook besteld! heel benieuwd, al heb ik al veel in het Engels gelezen.

Laigueglia
    Participant

Wanneer ben jij jarig????

Tanja
    Participant

15 februari, ik overdrijf graag… ๐Ÿ™‚ Had dit boek voor mijn verjaardag gevraagd, omdat het ieder moment kon uitkomen, vandaar.

Anoniem

Ik begrijp dat Nagel verder borduurt op het werk van Weston Price? Staan hier dan voor ons veel nieuwe dingen in vraag ik me af?

Laigueglia
    Participant

Was al een kaart aan het schrijven….. ๐Ÿ˜‰

Webmaster
    Participant
    Quote:
    Ik begrijp dat Nagel verder borduurt op het werk van Weston Price? Staan hier dan voor ons veel nieuwe dingen in vraag ik me af?

Ja en ja.

Mike

Anoniem

Ok dus hij gaat verder waar Weston Price gebleven is? Ik vraag het omdat ik mijn scriptie wil schrijven over voeding en daar het werk van Weston Price in wil betrekken en dan is het voor mij interessant als Nagel daar op verder gaat.

Webmaster
    Participant

Ik heb al veelvuldig geciteerd uit het boek op dit forum. Nagel is bijv. niet pro-granen, terwijl Price dit wel was. Nagel is van mening dat als Price op de hoogte was geweest van antinutrienten in granen hij er ook een stuk minder enthousiast over was geweest.

Mike

Poekie
    Moderator

Fijn dat het boek uit is. Ik heb het op mijn boekenlijst gezet en ga hem zelf ook bestellen.

Als je het boek niet ziet staan (3e in rij) druk dan op je toetsenbord eventjes op ‘F5’, dan wordt de pagina ververst.

Dank weer Mike voor een goed (NL) boek.

Lia

Anoniem

Kreeg net een mailtje, het boek is al onderweg ๐Ÿ˜€

kaasmeisje
    Participant

waarom zijn granen slecht voor je gebit? (vraag van mijn vriend)

Tanja
    Participant

Granen zitten o.a. vol fytinezuur en dat is een calciumrover, deze calcium wordt dan onttrokken aan botten en gebit.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 118)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.