Pijn in de leverstreek

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Pijn in de leverstreek

Dit onderwerp bevat 60 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 61)
  • Auteur

Anoniem

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal maanden terug een melk kuur van vijf dagen gedaan en daarna begonnen de problemen.

Toen ik weer vast ging eten kreeg ik een zeer gevoeligen knobbel vlak onder het borstbeen, en ook de bovenste ribben en de leverstreek waren zeer gevoelig. Dit ging na verloop van tijd weer weg, maar is nu inmiddels weer terug, alleen dit keer in de leverstreek, vooral na het eten.

Het voelt vooral opgeblazen en stijf.

Zou het misschien een ontsteking zijn, Wie kan me helpen?

Anoniem

Iemand?

Alexandra
    Participant

Euh, je bent nu 9 maanden lid en nog niet eerder iets gelezen over de lever en wat je daaraan kan doen? Ik zou zeggen, zoek eens op lever-en galblaaszuivering. Ik denk dat je lever je dankbaar gaat zijn als je de boel schoon gaat spoelen.

Bij gevoeligheid bitterzout nemen. Dan zet je je galwegen open en kunnen vastzittende stenen doorglijden.

Anoniem

Ik begrijp je reactie, maar het lijkt wel of elk probleem op de lever-galblaas of bijnieren gegooid wordt

Uiteindelijk hebben al die veranderingen,dingen proberen, naar mijn beeld ook de problemen veroorzaakt.

Alexandra
    Participant

En ik begrijp jouw reactie. Ik had dusdanig veel pijn dat WAPF een complete opluchting was, want ik was in no time van 24/7 pijn naar een paar uur per week. En ik hoef maar te lezen over bijnieruitputting en daardoor weten dat ik daar al van kinds af aan last van heb.

Op het moment dat je je voedt en je sytsteem aan het werk zet, dan komen de gebreken in het systeem ook naar voren. En ja, we zijn nou eenmaal erg verstoord op het gebied van de spijsvertering, bijnieren en schildklier. En wil je toch op een gezonde manier functioneren zal je daar mee aan de slag moeten.

Anoniem

of…. alle signalen van je lijf negeren en een pilletje nemen, zoals de meesten doen ❗

Alexandra
    Participant

Die was ik even vergeten Marijan….

Anoniem

😀 😀 😀

Anoniem

Marijan, heb jij ook De lever- galblaaszuivering gedaan dan? Behalve dan die kleine.

Ik ga eerst wel even proberen met bitterzout. Welke dosis moet ik nemen om mijn galwegen goed open te zetten?

Webmaster
    Participant
    Quote:
    het lijkt wel of elk probleem op de lever-galblaas of bijnieren gegooid wordt

Dat komt omdat deze problematiek epidemische vormen heeft aangenomen in westerse samenlevingen. Helloooooooooh, wakker worden!

Mike

Anoniem

Hoe weet je dit zo zeker dan?

Webmaster
    Participant

Als je het woord ‘koppig’ opzoekt in het woordenboek, staat dan jouw foto soms daarin?

Mike

Anoniem

Nee, daar staat wat anders, maar ik vraag me nog steeds af hoe je dat zo zeker weet?

Alexandra
    Participant

Wat heb jij dan? Je vraagt om hulp, maar onze “diagnose” dus oplossing is niet de juiste. Waar moeten we t zoeken dan?

Anoniem

Hoi Alexandra,

Ik zeg niet dat jullie het niet bij het juiste eind hebben, maar ook niet dat het wel zo is. Mijn bedoeling is ook niet jullie aan te vallen.

Ik ben wel benieuwd of er mensen hier zijn die ook wat anders denken. Bijvoorbeeld, kan het ook een ontsteking zijn? Waarom zou het gelijk een steen moeten zijn die vastzit?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 61)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.