Oxy powder

Dit onderwerp bevat 22 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  I-lady 3 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur

eeli
    Participant

Ik heb me suf geinternetted…langs alle narijden iels in de buurt gereden, niet makkelijk aan te komen ,oxy powder…

Kan iemand ie het gaat bestellen voor mij ook bestellen dat ik het afhaal?? Ik woon omgeving amsterdam, wil er graag voor rijden!

Even wat anders..heb in het verleden nog al wat antibiotica geslikt,,,, ben aan het ontgiften geslagen..en vanmorgen eindelijk de zwarte troep die eruit kwam!! Ik had het hier al wel gelezen..maar toch…als je dat dan zelf meemaakt..wauw..alles niet voor niets! Ik heb trouwens mijn appelazijn verhoogt per dag…

Alexandra
    Participant

Waarom bestel je t zelf niet via internet?

Webmaster
    Participant

Hoi Alexandra, ik had alleen een americaanse site..en het lukte niet met paypal…

Thx , ik ga deze meteen proberen!

Heb trouwens ook produkten bij de hofweb winkel besteld, top !! Goeie tip!!

Niet op voorraad….haha

Geduld…..

Tanja
    Participant

ikke
    Participant

Als je bij Amsterdan woont, kun je informeren of mastercare (superfoodcentre) het verkoopt. Ik dacht het ooit wel, maar kan het nu niet meer vinden op internet.

ilovenaturalfats
    Participant

Ja superfoodcentre verkoopt het,ik heb er 3 weken geleden er 1 gekocht.Het zit aan de eerste rozendwarsstraat 10. Ze hadden zelfs bleu ice royal levertraan/boterolie ,alleen trouwens de capsules.

Anoniem

Wat is dat spul reteduur zeg…

Wat is de meerwaarde van dit spul tov H202, de lever gal reiniging etc?

robinAlexander
    Participant

je moet het juist gebruiken met de combinatie lever gal reiniging.

Dat doe ik tenminste.

ilovenaturalfats
    Participant

Ik wilde een lever gal reinigeng doen zonder darm spoeling,

Is het genoeg om de achtergebleven steentjes te verwijderen uit de darm met oxy powder, of keltischzeezoutspoeling?

Anoniem

daar heb je toch bitterzout voor?

ilovenaturalfats
    Participant

Ja klopt, maar vroeg dat omdat een darmspoeling wel aangeraden word,maar ik het erg veel geld vind om tig darmspoelingen te laten doen.

robinAlexander
    Participant

Als je dat veel geld vind is oxy powder de ideale oplossing

oxy powder doe je ook best lang mee.

Alexandra
    Participant

Er is 1 meelezer die darmspoelingen doet voor de zuivering. Verder doet volgens mij niemand van het forum ervoor of erna. Bitterzout werkt prima, oxypowder ook. Mocht je pijn krijgen in de lever/galstreek, dan bitterzout nemen, want dat zet je galwegen ook open.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.