Ook ik stel me even voor, Ester

Forum Forums Stel jezelf even voor Ook ik stel me even voor, Ester

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Pepper 3 jaren, 4 maanden geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

challe
    Lid

Hoi allemaal,

Ik ben Ester Wiemer, trainer hormoonfactor en voedingscoach en eigenaresse van de site http://www.kinderenkunnenprimaanderseten.nl

Ik kom hier eens rondkijken, ik zie al veel interessante onderwerpen, dus dat beloofd veel goeds!

Groet,

Ester

Welkom Esther.

Leuk hoor, trainer hormoonfactor. Ben benieuwd hoe het je het hier gaat bevallen.

Veel leesplezier.

Poekie
    Moderator

Hoi Ester, welkom

Ben even op je site aan het neuzen geweest en je zult hier wel het een en ander lezen wat haaks staat op wat jij denkt/schrijft (bananen, rauwe spinazie/snijbiet, tomaten (nachtschades), koemelk).

Maar ik hoop dat je daar voor open staat.

Kijk ook eens op ‘mijn site‘, daar vind je informatie vanaf dit forum, overzichtelijk bij elkaar gezet.

Ook de ‘teksten‘ van Mike (de moderator) zijn zeer leerzaam.

Verder vind je hier de ‘gebruiksaanwijzingen voor nieuwe leden‘ van Dennis.

Succes en veel wijsheid toegewenst,

Lia

Webmaster
    Participant

Ik ben ook niet erg onder de indruk van de recepten…

Mike

Anoniem

Geef haar even de tijd mensen 😀

De recepten zijn in ieder geval al vele malen beter dan wat gangbaar is bij de meeste mensen en geloof me. Dat is beroerd!

Ik heb zelf 2 dochters van 4 en 5 als je wat van mijn succesrecepten wil met de tijd geef maar een gil.

Welkom Esther.

Pepper
    Lid

Ik wil wel graag wat van je super recepten Debsy.

Ik ben ook nog nieuw en recepten vind ik wel fijn.

Anoniem

Wat ik hier bedoel zijn succesrecepten voor kinderen. 😉

Pepper, de basis is belangrijk. Zoals bottenbouillon, een rauwe melk adres, goed vlees, orgaanvlees, yohgurt, room, roomboter, ghee, kokosolie, kokosmelk, levertraan, eieren, boernkaas. De meest ervaren mensen hier eten vrij simpel. Je kan via Google zoeken op weston price en dan op recepten/yoghurtsmoothie/lievelingsrecepten. Vanuit de basis kun je met groente, kruiden, fruit etc variatie aanbrengen. Qua warm eten zijn vooral stoofpotten en soepen bijzonder heilzaam.

Pepper
    Lid

Dankjewel voor de tip Debsy, fijn die recepten, geeft me wat handreikingen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.