Onderbeen aan gort

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Onderbeen aan gort

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Gerard 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur

complotdenker
    Participant

Hallo,

Het is een beetje vragen naar de bekende weg denk ik.

Ik heb een ongelukje gehad en mijn onderbeen, mijn scheenbeen en mijn (??) spaakbeen zijn gebroken en mijn scheenbeen is gezet met een pin recht door het bot afgelopen zondag avond.

Ik eet redelijk volgens wapf en gebruik boterolie en levertraan. Maar heeft iemand nog specifieke tips voor bothetstel.

Volgens de artsen doe ik het uitzonderlijk goed. Ze hadden aan de hand van de x-ray veel meer interne bloeding verwacht enzo. En ik moest tekenen voor de risico’s van bloedtransfusie enzo. Wat gelukkig niet nodig bleek te zijn.

Maar ik zit dus nu met die pin in mijn been en mijn been is dik en pijnlijk. Dus mocht iemand nog tips hebben dan lees ik die graag.

Ik heb vanmiddag een rolstoel kunnen regelen maar ik ga het denk ik toch niet redden met de pijn om me weer in de auto te hijsen en naar Hengelo te laten rijden voor de kennisavond van Mike. Wel jammer dan had ik daar nog wat tips kunnen vragen…

Groetjes Complotdenker

Johnny
    Participant

Hi Complotdenker,

Wat een narigheid , ik wens je veel sterkte met je herstel.

liesje
    Participant

Wat een pech complotdenker.
    Ik zou in ieder geval ook even googelen op “snel herstel van gebroken been” o.i.d. misschien bij voetballers/sporters. Daar is vast wel wat te vinden.
    Hou ons op de hoogte en ik wens je een spoedig herstel.

liesje
    Participant

http//:www.fractory.com

complotdenker
    Participant

Thx Jonny! Liesje de link klinkt wel spannend maar hij werkt bij mij niet? 🙁

Gerard
    Participant

Borax bevordert het botherstel. Zeer aan te bevelen.

liesje
    Participant

fractury i.p.v. fractory

complotdenker
    Participant

Ik zal is Google naar Borax Gerard 🙂
    Heb je ervaring met die kliniek liesje?

Gerard
    Participant

fatsnotbad
    Keymaster

Hoi complotdenker,

Ik weet nou wie je bent. Gisteravond beschreef Hanneke, de organisator van de avond, jou en ineens was me duidelijk dat ik jou vaker in mijn publiek heb gezien en gesproken. Jammer dat je er niet bij kon zijn, jouw bijdrages waardeer ik zeer! Uiteraard wens ik jou alle sterkte met je herstel, goed om te lezen dat je nu al bovengemiddelde vorderingen boekt!

Mike

muis
    Participant

Osteoporosis Is Scurvy of the Bone, Not Calcium Deficiency

gaat over osteoporose maar moest hier wel aan denken; vitamine c.

liesje
    Participant

Muis (of iemand anders)
    Kan iemand een sobere vertaling geven van laatstgenoemd bericht.
    Ik heb momenteel steeds pijn in mijn benen en rug en en heb gevonden dat glucasamine en MSM waarschijnlijk niet het goede middel is.
    Vit C neem ik wel extra maar is maar een klein lepeltje per dag.
    Ik moet oppassen met teveel innemen want ik heb snel diaree.
    Ik heb wel borax in huis (poeder) en er staat een oplossing klaar, maar weet niet hoe lang ik een oplossing kan bewaren.
    Ik ben ook vaak bang te veel borax in te nemen.

muis
    Participant

Nou eigenlijk komt het neer op vitamine c is belangrijk haha :).

Ik zou kijken of je dat ook hebt bij ascorbyl palmitaat (vetoplosbare vit. C), ik niet nl.

complotdenker
    Participant

Muis en Gerard ik ga het door lezen! Thx!

Hey Mike,
    Volgende keer ben ik er zeker bij. Ik had mij er ook best op verheugt. Ik had toen ik in het ziekenhuis was mooi uitgedacht hoe ik toch naar de kennisavond zou gaan maar dat lukte met de pijn niet. Als ik weer kan autorijden kom ik nog wel een keer naar een kennisavond hoor.

Ondertussen aan de kefer en botten bouillon dus dat moet goed komen :p

Groetjes

Gerard
    Participant

Liesje:
    Vitamine C combineren met Keltisch zeezout zodanig dat de smaak niet meer uitgesproken zuur of zout is.
    Borax ongeveer een mespuntje poeder per dag of 5 ml oplossing van 6 gram per liter water. Het is zo weinig giftig dat een dubbele dosis geen kwaad kan. De boraxoplossing blijft heel lang goed, borax wordt ook wel als conserveermiddel ingezet, bijvoorbeeld in inzetvloeistof voor contactlenzen.
    Heb je al lang last van pijn in benen en rug? is de pijn er voortdurend, of wisselt het over de dag? Drink je voldoende vocht? Kan je nog meer vertellen wat met de pijn te maken kan hebben?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.