Noodkreet

Tags: 

Dit onderwerp bevat 41 reacties, heeft 20 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Auteur

mugs
    Participant

Beste allemaal,

Hier een noodkreet. Zoals ik in mijn voorsteltopic schreef heeft mijn vader kanker. Sinds drie maanden is hij over op WAPF, dat ging hartstikke goed. Daarna heeft hij een leverreiniging gedaan; misschien was dat te veel van het goede, sindsdien voelt hij zich miserabel. Na een tweede reiniging is de pijn weggetrokken maar is hij enorm slap. Afgelopen weekend had hij hele lage bloeddruk. Vandaag bloedonderzoek gehad, dit zijn de waarden:

bloedarmoede 7.8

onderdruk 70 bovendruk 125

pols 80

ontstekingswaarde 195 (moet beneden de 8 zijn)

Verder heeft hij stopverfontlasting en gele donkere urine

De huisarts heeft zijn buik gevoeld; volgens hem is de lever sterk vergroot, en voelt de buik strak. Hij denkt dat het de kanker is in combinatie met ontstekingen.

Een optie is nu om een sten te plaatsen in 1 van de galwegen zodat die open blijft. Hij heeft verder dextametason 4mg gekregen.

We zijn ten einde raad. Heeft iemand raad wat te doen?

Ik rij nu naar Nederland (woon in het buitenland) en kan morgen pas weer reageren, maar alvast heel hartelijk dank voor jullie advoes

….ever consider The Gerson Therapy?

Gerard
    Participant

Het kan zijn dat het organisme zodanig profijt heeft gehad bij de leverreiniging, dat de afweer op gang gekomen is, vandaar de ontstekingen. Veel versterkend voedsel, vooral eieren, roomboter, goed gaar gekookte groente en bouillon. Dextametason remt de ontstekingen, ik weet niet of dat in dit geval goed of slecht is.

Laat het zuurdesembrood maar weg. Wel zuurstof: de ozontherapie, H2O2, mega veel vitamine C, minimaal de helft van de tolerantiegrens of tijdelijk ascorbaat injecties, veel frisse buitenlucht, oefenen met zo diep mogelijk uitademen.

Alexandra
    Participant

Wil je de galwegen openzetten, dan bitterzout gebruiken. Waarom zou je er iets in laten zetten? Daarom ben ik ook benieuwd waarom je een sten zou laten plaatsen, ,wat daarvan het effect is en de achterliggende gedachte.

De stopverfkleur komt omdat de gal wordt omzeild door je lichaam. Dit kan zijn omdat er er stenen dwars zitten, maar ook door ontgifting.

Angela
    Participant

Wat een moeilijke situatie zeg. Ik zou in eerste instantie denken dat er galsteenblokkade veroorzaakt is door de leverreiniging.

Zou bitterzout nog iets kunnen doen?

Bloedwaarde en bloeddruk zien er wel goed uit alleenontstekingswaarde is veel te hoog.

Of het is ontftiging van de lever. Het is natuurlijk moeilijk bepalen voor ons.

Ik wens hem en jou alle wijsheid en sterkte toe.

Anoniem

Ten eerste: Sterke, een heel heleboel.

De grote lijn is zuurstof:

O3

H2O2

Vitamine c injecties: http://www.pannaturopathic.com/VitaminCIV.html

@alexandra: Galwegen opzetten is leuk, maar als die dicht worden gedrukt door tumoren gaat dat niet werken.

liesje
    Participant

Ik lees in je voorstel topic dat je vader inmiddels uitzaaiingen heeft in de lever.

Misschien kan iemand iets zinnigs zeggen over de galwegen. Worden die dan dichtgedrukt door de tumor?

Is er inmiddels een arts die meegaat in de methode van reinigen van de lever en de gal zoals hier wordt gedaan? Anders krijg je 2 verschillende elkaar tegensprekende adviezen.

Ik hoop dat je het goede antwoord vindt.

JP

Wat is zuurstof 03?

Anoniem

zuurstof = O2 (O als in Ooh, niet als 0 1 2 3)

ozon = O3

(O3, h2o2 en vit.C zorgen voor zuurstof en zuurstof is zeer belangrijk tegen kanker.)

Ik las “ozontherapie” in het voorsteltopic, daar zijn er meerdere van. (welke hier?)

Bij uitzaaiingen gaat het om meerdere tumoren, aangezien één tumor al zeer groot kan worden (een golfbal is niet raar, meerdere “druiven” zijn waarschijnlijker) worden galwegen makkelijk dicht gedrukt.

Anoniem

Als galwegen worden dichtgedrukt door een tumor, gaat een sten dan wél werken?

En wat vind je van dextamethason?

ManonG
    Lid

‘Stopverf’-ontlasting en ‘cola’-urine zijn symptomen van ernstige alvleesklierproblemen. Mijn vader knapte enorm op na het slikken van pancreas-enzymen. Hij bleek deze zelf niet meer aan te maken.

Sterkte!

Webmaster
    Participant

De lever-galzuivering heeft e.e.a. in beweging gebracht, maar de boel zit hopeloos vast. Belangrijk is om te beseffen dat dit zowel de galblaas als de alvleesklier betreft, omdat beide dezelfde (verstopte) afvoerbuis delen. Bitterzout (in grote hoeveelheden gedronken) zou uitkomst kunnen bieden, maar hogedarmspoelingen zijn eveneens aan te raden. Jeanet Velthuis in Zutphen (jawel, de vrouw van Ron Velthuis) voert hogedarmspoelingen op professionele wijze uit:

http://www.natuurarts-praktijk-zutphen.nl/darmspoeling-klysma

Mike

Anoniem

@thijs: We hebben niet alle gegevens, maar met de informatie van hier en het voorsteltopic vrees ik dat de kans dat haar vader 2014 haalt klein is, dat verandert de definitie van “werken”.

Een stent werkt, die drukt alles aan de kant, maar dat is wel een operatie.

Dextamethason werkt, het geeft verlichting, geen genezing.

@manonb: Daar dacht ik ook aan, er staat hier vlakbij een pot pancreas-enzymen die helaas niet meer gebruikt zal worden. (alvleesklierkanker)

Anoniem

Ik denk dat men na het plaatsen van een stent ook medicijnen zal voorschrijven om de stent in het lichaam te accepteren.

Ik weet niet of je in dit stadium een operatie wilt ontvangen en daarna aan vrij zware medicijnen te geraken.

mugs
    Participant

Hoi allemaal,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Erg lastig, ontsteking remmen is op de lange termijn geen oplossing, maar de ontsteking bevorderen is ook moeilijk omdat ik niet weet wat hij op dit moment aankan. Ik denk zelf dat het niet de kanker is, maar de ontstekingen waar hij nu last van heeft; de oncoloog lijkt dat te bevestigen. De laatste 3,5 maand heeft de kanker geen voeding (suiker) gehad, en met vet eten en ozontherapie zou het toch niet erger moeten zijn geworden lijkt me. Maar zeker weten we het niet.

Ook overleg gehad met huisarts, oncoloog, en ozontherapeut. Pancreas-enzymen zijn nu in elk geval onderweg (DPP4). We zijn er nog niet uit wat we met ozon/vit C/zuurstof gaan doen; die bevorderen de ontsteking toch? Ik weet niet of hij dat nu aankan. Bitterzout dacht mijn vader zelf ook aan, maar zijn we nog niet helemaal uit (hij slaapt nu), zelfde geldt voor hoge darmspoelingen. Stent heeft de oncoloog het nog niet weer over gehad; wel een penicillinekuur. Het is een beetje kiezen tussen allerlei kwaden… Pff, mochten jullie nog nieuwe tips/opmerkingen hebben, dan blijven die van harte welkom. Ik hou jullie op de hoogte.

Anoniem

Als het niet de kanker is, wat iedereen natuurlijk hoopt, wat is dan de oorzaak van de ontstekingen?

(ik bedoel niks met deze vraag, een mogelijke oorzaak lijkt me belangrijk om beslissingen te nemen.)

Staat er een scan in de planning?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.