naamsverandering: watisgezond wordt 100%leven

Forum Forums Stel jezelf even voor naamsverandering: watisgezond wordt 100%leven

Dit onderwerp bevat 17 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Godsgeschenk 1 jaar, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur

100%leven
    Participant

Vanaf nu ga ik hier op het forum door het leven als 100%leven.
    M’n vorige forumnaam watisgezond vond ik al een tijd niet meer passen bij me.

Ik wil een naam die een positieve intentie uitstraalt en dat is dus 100%leven geworden. Niet 50%, niet 83,5%, maar 100%! ?

100%leven staat nu ook bij al m’n oude berichten. Dit kan een beetje verwarrend zijn, maar ik sluit en sloot toch al vaak af met ‘Mark’, dus heel veel verwarring zal het niet opleveren.

Tot zover deze mededeling.

Mark

Godsgeschenk
    Participant

Ik merk dat ik met mijn naam dorothebjs en de hier geplaatste stukken terug te vinden ben op internet. Dat zal wel komen omdat ik op mijn eigen website ook met Dorothé B.J.S. sta en ook in mijn sollicitatiebrieven sta ik er zo in. Ik ben er al langer over aan het denken om hem gewoon in Dorothé te gaan veranderen. Doen jullie dat of moet ik een nieuwe inlog aanmaken? Hoe gaat dat in zijn werk?

fatsnotbad
    Keymaster

Ik kan hem voor je aanpassen. Mail me maar welke forumnaam je graag wil hanteren op westonprice (punt) nl (at) gmail (punt) com.

Mike

100%leven
    Participant

Dorothé, je kan je forumnaam veranderen als je rechtsboven op je naam klikt (onder ‘inloggen’) en dan op ‘bewerk’ en dan je nieuwe schermnaam invullen.

Mark

100%leven
    Participant

Of naar Mike mailen dus 😉

Godsgeschenk
    Participant

Ik heb het al veranderd in Dorothé. Ik denk dat men dan wel weet wie ik ben. Ik zal het in het begin nog even erbij zetten.

Godsgeschenk
    Participant

Als ik op internet kijk bij dorothebjs zie ik nu het topic bilderbergfeestje nadert zijn einde. Kan men daar wat aan veranderen. Misschien mijn topics eruit halen. Ik weet het niet.

Godsgeschenk
    Participant

Ik heb nog eens gekeken bij fatsnotbad. En dan krijg je op internet de website van Mike en een beetje verder staat het topic Syrie.

Zo kan men dat allemaal terugleiden. Dat is misschien toch niet de bedoeling. Bij jou Mike is dat probleem op internet minder dan bij mij. Ik sta er met meerdere topics op. Zeker dat Bildergerg topic is niet zo leuk op internet.

Godsgeschenk
    Participant

Jongens, ik heb het hem daar niet zo op, zeker niet met de Bilderbergers. Ik verander mijn naam in Godsgeschenk. Dat is de betekenis van mijn naam. Sorry voor dit allemaal.

fatsnotbad
    Keymaster

Je bent hier al eens eerder voor gewaarschuwd door een forumlid, maar daar heb je destijds niets mee gedaan.

Mike

Godsgeschenk
    Participant

Ja, ik heb toen niet meer namen van de universiteit en meetings met originele namen genoemd.
    Maar goed, nou sta ik hier onder een andere naam en laten we dan maar hopen dat het zo goed is.

Lievergezond
    Participant

He Mark, gefeliciteerd met je nieuwe naam!
    Alsof je net gedoopt bent:-)

100%leven
    Participant

Dank je, Lievergezond.
    Gedoopt en ook nog m’n eigen naam mogen kiezen.
    Gekkenhuis!

Mark

Godsgeschenk
    Participant

Ja dat is een mooie naam en een mooie ontwikkeling van watisgezond naar 100%leven.
    Proficiat!

Ik heb alleen mijn naam vertaald uit het grieks “Doron” en “Theos” betekent geschenk van god, oftewel Godsgeschenk.

Heksje
    Participant

Het is even wennen want je naam was al zo lekker ingeburgerd Mark, maar inderdaad is deze naam veel positiever. Leuk! We gaan ervoor, dat 100% leven 😀

Dorothe heeft ook al zo’n mooie naam gekregen.
    Wel jammer dat we toch zo angstig moeten zijn voor het herkenbaar zijn en daarom liever kiezen voor het anonieme. Toch heb ik er een hard hoofd in dat we echt anoniem zijn want met een paar basisgegevens is iedereen wel te achterhalen. Mochten bepaalde machten en krachten er echt wat mee willen
    doen dan zijn we allemaal allang de klos.
    “Verstoppen” voor de “gewone” partijen zoals -toekomstige- werkgevers en dergelijke zal inderdaad wel beter lukken door een naamswijziging.

Mijn naam is ook niet handig omdat ik teveel die naam gebruik op het net. Nou ja, ik wil me eigenlijk helemaal niet verstoppen. Ik sta waar ik voor sta en hoef me niet te verantwoorden.

Let wel: Dorothe ik begrijp je wisseling maar al te goed dus dit is geen commentaar op jou maar op het fenomeen in het algemeen. We worden te bang gemaakt met z’n allen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.