Masai

Tags: 

Dit onderwerp bevat 32 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  zotteke 3 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Auteur

Zijn mensen die tenger zijn en een lang smal hoofd hebben per definitie ongezond? Waar moeten we de Masai (en andere volkeren in het oosten van Afrika) die bekend staan om hun lange en fijne bouw in het gezondheidsspectrum plaatsen? Zijn ze ondanks een vetrijk eetpatroon gedegenereerd? Of gaat het toch om hun ‘natuurlijke’ bouw?

Webmaster
    Participant

De Masai zijn allesbehalve dun, mager en tenger. Ze hebben wel degelijk een brede lichaamsbouw, het zijn geen breekbare sprietjes. Een groot verschil met lange, dunne en magere westerse mensen.

Mike

Ik zou ze niet breed noemen, lang en slank wel.

Webmaster
    Participant

Met ‘breed’ bedoel ik het tegenovergestelde van tenger en mager. Als je naar hun skelet zou kijken, zie je wat ik bedoel…

Mike

Maar hoe zit het met lange hoofden? Zijn ze altijd een uiting van degeneratie? Willem Oltmans bijv had een lang hoofd maar wel een geprononceerde kaaklijn en hoge jukbeenderen.

Webmaster
    Participant

Beginnende degeneratie. Je ziet inderdaad al de versmalling van de neus en de verlenging van het gezicht, maar tegelijkertijd een breed voorhoofd, hoge jukbeenderen en een geprononceerde kaaklijn. Daarnaast was Oltmans homoseksueel. Of dit gezien moet worden als degeretie, daarover zijn hier de meningen verdeeld, dus doe hiermee wat je wil.

Ik had overigens altijd veel waardering voor Willem Oltmans! Hij is jarenlang structureel tegengewerkt door de Nederlandse staat, maar hij bleef als een luis in de pels doorvechten. Poncke Prinsen was ook zo iemand. Ik mag deze mensen wel!

Mike

Quote:
    Beginnende degeneratie. Je ziet inderdaad al de versmalling van de neus en de verlenging van het gezicht, maar tegelijkertijd een breed voorhoofd, hoge jukbeenderen en een geprononceerde kaaklijn. Daarnaast was Oltmans homoseksueel. Of dit gezien moet worden als degeretie, daarover zijn hier de meningen verdeeld, dus doe hiermee wat je wil.

Dan moet ik maar accepteren dat ik degenereerd ben 😆 Ik heb namelijk een lang hoofd.

Quote:
    Ik had overigens altijd veel waardering voor Willem Oltmans! Hij is jarenlang structureel tegengewerkt door de Nederlandse staat, maar hij bleef als een luis in de pels doorvechten. Poncke Prinsen was ook zo iemand. Ik mag deze mensen wel!

Wist je dat Oltmans ervan overtuigd was dat 9/11 een inside job was?

Webmaster
    Participant

Troost je, zotteke, ik ken NIEMAND die geen tekenen van degeneratie vertoont, incl. mezelf!

Nu stijgt die Oltmans nog veel meer in mijn achting!

Mike

Anoniem

Willem Oltmans is geweldig. Er bestaat een prachtig interview met Theo van Gogh, uit 1997. De eenmotorige mug, op DVD te verkrijgen. Oltmans spreekt over de rol van Luns en de rol van Bernard. Er bestaat 16 uur, het is gecompileerd tot ongeveer 3 uur.

Aan het eind van het interview met Van Gogh zegt Oltmans dat hij nog wel een boekje open kan doen over het koninklijk huis, waar hij uiteraard meer over wist dan de gemiddelde minister-president. Maar hij besluit dat niet te doen. Dus zitten we nog steeds met een huis vol raadselen. Ach ja..

Sowieso valt er een hoop te leren van onze ‘Zwarte Schapen’: van ’99 tot ’02 bestond er het interviewprogramma het zwarte schaap van Inge Diekman. Als je die afleveringen terugziet (uitzendinggemist), is het eerste wat opvalt: kwaliteit! Nog maar 10 jaar geleden bestond er nog zoiets als kwalitatief goede televisie.

Anoniem

Hier nog 1 hoor Zotteke, ik heb ook een lang hoofd! Maar ik heb er iets op gevonden, ik heb vandaag een prachtige ponny geknipt! 😀

Bij mijn ogen ben ik niet heel smal wel iets meer bij mijn kin en kaak maar heb wel van nature kaasrechte tanden en een goed gebit.

Mijn heupen hebben ook de ideale ratio 100/70 en heb ook met gemak 2 kinderen gebaard.

Een ander heeft weer een wat ronder hoofd en smalle heupen met een dikke buik.

Mike, ik zie trouwens ontzettend veel jonge meiden (tieners)met de meest prachtige haarbossen rondlopen. Echt dik mooi vol glanzend haar. Hoe is dat te verklaren?

Anoniem

Ik zie ook heel veel jonge meiden met mooie ronde gezichten en een mooi gevormd lichaam met brede heupen

Heb ook zo een buurvrouw,maar ze heeft wel een hele moeilijkevbevalling gehad wat uitliep op een keizersnede

Borstvoeding ging niet

En ik,lang en dun,hoog voorhoofd smal gezicht(klinkt erger dan ik er uit zie haha)

Had 4 makkelijke bevallingen en ze allen met gemak lang gevoed

Dus soms snap ik het het niet zo

Anoniem

Ik zie net Roxanne Hazes in de tv gids. Echt een heel rond hoofd, veel ronder dan haar moeder en broer(tje?).

Haar vader had natuurlijk ook echt een rond hoofd, die genen zijn mooi doorgegeven dan.

Webmaster
    Participant

Roxeanne Hazes heeft nepborsten:

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3302694/2012/08/17/Roxeanne-Hazes-is-dolblij-met-nieuwe-borsten.dhtml

Zo is het natuurlijk heel makkelijk om rondingen te krijgen!

Mike

Anoniem

Hiervoor waren ze ook niet klein hoor,heb haar vaak op tv gezien,en ja als je geld zat hebt moet alles nog mooier en groter.

Ufo
    Participant
    Quote:
    Hiervoor waren ze ook niet klein hoor,heb haar vaak op tv gezien,en ja als je geld zat hebt moet alles nog mooier en groter.

Mooier zal het vast niet geworden zijn…

Onnatuurlijker wel!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.