Man leeft 75 jaar zonder eten en drinken

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Man leeft 75 jaar zonder eten en drinken

Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur

Zie hier http://www.nu.nl/buitenland/2246007/indier-zonder-eten-en-drinken-blijft-mysterie.html

En die man leeft kennelijk helemaal van lichtvoeding(misschien via ademhaling?)?

Hoe denken jullie hier over? Een mens moet toch eten en drinken hebben zou je haast denken.

Gezondheid :mrgreen:

Webmaster
    Participant

Daar gaan we weer. Dergelijke verhalen komen om de zoveel tijd hier langs. Volgens mij zijn dit allemaal broodje aap-verhalen.

Mike

sprout
    Participant

Dit artikel heb ik een paar jaar geleden ook gezien.

Eerst zou je je kunnen afvragen wat deze realiteit is.

Het boek ‘Holographic Universe’ zou misschien een aanrader zijn (heb het zelf niet gelezen overigens).

Deze youtube docu: http://www.youtube.com/watch?v=vnvM_YAwX4I heeft misschien eenzelfde strekking (heb ik ook niet bekeken, nu ook even geen tijd voor).

Alles is energie, ook onze holografische voeding. :mrgreen:

Over de man die 75 jaar lang niet gegeten of gedronken heeft kan je erover twijfelen. Maar sommige mensen zijn toch wel zo ongelooflijk tot ongewone dingen in staat. Ik denk meteen aan mensen zoals The Iceman die meer dan een uur in een bak vol met ijsklontjes kan weerstaan maar ook aan oude vechtsportmeesters zoals deze 90 jarige kungfu meester met 1 vinger stand

http://www.youtube.com/watch?v=5xaO-kHZvHo

En als ik eerlijk ben geloof ik wel in bovennatuurlijke en paranormale. Er zijn ook paranormale genezers geweest die botbreuken zo konden genezen waardoor de cliënten voor het eerst sinds hele lange tijd weer kon lopen en ga zo door. Deze dingen vind ik gewoon erg boeiend.

En Sprout, alles is inderdaad energie. De Chinezen noemen dat Chi of Qi omdat alles uit levensenergie bestaat en inderdaad ook in voeding. Chi zou onze conditie en ook onze gezondheid bepalen.

Gezondheid,

ad ligtvoet
    Participant

Over eetstoornis gesproken.

Hij heeft IF wel erg overdreven.Leeft misschien van de liefde maar ik dacht dat die door de maag ging. 😛

ad

robinAlexander
    Participant

De man heeft gewoon altijd stiekem botten bouillons gedronken. :mrgreen:

Anoniem

Dit is toch sungazing? Daar hebben we een topic over: http://www.fatsforum.nl/topic/sungazing-besproken-op-nlse-tv-video

Je hebt gelijk hoor, gezondheid. Als we nou net wat meer wisten over dat hele energieveld om ons heen.. in feite gebruiken we het voortdurend. En natuurvolkeren al helemaal. Een goede communicator pikt altijd informatie op van mensen in zijn omgeving. Ik vind dat eigenlijk heel normaal. Maar enkel omdat we dat veld niet op de foto kunnen zetten noemen we het paranormaal.

Niet alles wat onverklaarbaar is of wat volgens de logica voor onmogelijk wordt gehouden hoeft daarom niet te bestaan. En ja paranormaal is normaal maar zeker niet abnormaal 🙂

Gezondheid,

afra
    Lid

Iets wat wij niet kunnen verklaren hoef niet onjuist te zijn of niet de waarheid te zijn.

De wetenschap gaat uit van het standpunt wat wij niet bewezen hebben is niet juist of kan niet.

Dit standpunt is mijn inziens erg bekrompen.

De wetenschap heeft circa 2 procent van ons universum in kaart gebracht en bewezen,

volgens de gedachte van de wetenschap bestaat dan de overige 98 procent dus niet !

Webmaster
    Participant

En dan te bedenken dat wetenschap niet meer of minder is dan een poging om te verklaren wat er IS. Een beetje bescheidenheid zou wel op zijn plaats zijn, want nu hebben we te maken met een omgekeerde logica: pas als bewezen is dat iets er is, bestaat het. Je hoeft de wind niet te zien om te weten dat-ie waait.

Mike

autumn
    Participant

Ik vind dit soort verhalen fascinerend. Ik hoorde laatst ook van iemand die al 4x zijn gebit had gewisseld en honderden jaren oud was. Zo schijn je bijvoorbeeld ook met kristallentechnologie complete organen of lichaamsdelen terug te kunnen laten groeien wanneer die beschadigd of verloren zijn. Onze bewustzijn, onze wetenschap, onze technologie… volgens mij staat alles nog in de kinderschoenen…

Ik geloof zulke verhalen wel. Dergelijke verschijnselen zijn eenvoudigweg te verklaren met wat ik noem een ‘hiërarchie van wetmatigheden’. Er zijn kosmische wetten die boven onze biologische en natuurwetenschappelijke wetten staan. Als je in lijn met die wetten kunt leven (door een hoog niveau van spirituele ontwikkeling) hoeft je niet meer trouw te blijven aan de lagere wetten. Ik denk niet dat dit zomaar weggelegd is voor iedereen. Het hangt af van je genetische coderingen en frequentie van je lichaam en ziel. Maar wie weet kunnen we wel meer tot ontwikkeling brengen dan we zelf voor mogelijk houden.

Dit neemt niet weg dat er evengoed neppers zullen bestaan, want die bestaan in allerlei stromingen. Ik zeg dus niet dat iedereen die zo’n verhaal over zichzelf verteld integer is en dat iedereen die een paar maanden of langer zonder eten leeft gezond bezig is.

Dat heb je ook mooi verwoord Dennis.

Gezondheid,

Anoniem
    Quote:
    Ik vind dit soort verhalen fascinerend. Ik hoorde laatst ook van iemand die al 4x zijn gebit had gewisseld en honderden jaren oud was. Zo schijn je bijvoorbeeld ook met kristallentechnologie complete organen of lichaamsdelen terug te kunnen laten groeien wanneer die beschadigd of verloren zijn. Onze bewustzijn, onze wetenschap, onze technologie… volgens mij staat alles nog in de kinderschoenen…

hey Dennis, soms denk ik weleens dat die technologieen waar jij het over hebt zoals bv. kristallen inderdaad bestaan. Ik vraag me nl regelmatig af als bepaalde lieden dus de aarde vergiftigen, water en lucht… daar hebben “zïj” toch ook last van.

Dus ze moeten bijna wel mogelijkheden hebben omzichzelf te resetten.

Aan de andere kant twijfel ik daar weer aan, laatst zag ik hier een filmpje voorbijkomen van die ouwe Rothschild of Rockefeller, weet ik veel hoe die ouwe knakker heet, en die had zijn hele gezicht vol met van die bruine levervlekken. Die was eigenlijk wel toe aan een leverkuurtje!

Merel
    Lid

Vorig jaar op de Belgische televisie een man die een aantal uren in een bad met ijsblokjes zat. Live op tv. Ik weet niet meer wie hij was of hoe hij heette, maar vond het impressionant. Hij verklaarde dat hij dit kon door mentaal de bloedvaten in zijn huid af te sluiten en zo niet kon bevriezen. Als hij dit kan, dan is er veel meer mogelijk…

Webmaster
    Participant

Dat is de Ice Man, Wim Hof. Hier hebben we al een topic over:

http://www.fatsforum.nl/topic/the-iceman

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.