licorice, drop

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Webmaster 3 jaren, 8 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

keizertje
    Participant

Een vraagje: ik heb een vreselijke drang naar drop, ik neem de harde staven uit de natuurwinkel. Laatst had ik er zo 2 op, gevolg : barstende koppijn en 4 ochtenden op gestaan met een gezwollen gezicht… Ik weet dat er een link is met cortisol,maar hoe dat juist zit weet ik niet??? Is daar iemand van op de hoogte?

keizertje

Webmaster
    Participant

Drop is gemaakt van zoethout. ‘Licorice’ is het Engelse woord voor zoethout. Als je bijnieren verzwakt zijn en je hebt een lage bloeddruk kun je een onbedwingbare hang naar zoethout ontwikkelen. Je noemt al cortisol en dat is een bijnierhormoon.

Mike

keizertje
    Participant

Is het dan ok om dit te consumeren???Of put het de bijnieren nog meer uit???Heb inderdaad lage bloeddruk en verzwakte bijnieren. Ik denk alleen dat ik er net ietsje teveel van binnen had.

Webmaster
    Participant

Drop van het biologische merk Panda is het minst ongezond. Beter nog kun je pure zoethout consumeren in de vorm van zoethoutstokjes en zoethoutthee, beide verkrijgbaar in de biowinkel.

Mike

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.