Lezing over voeding in Eindhoven

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Lezing over voeding in Eindhoven

Dit onderwerp bevat 137 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  DenniS 5 maanden, 2 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 138)
  • Auteur

autumn
    Participant

Hallo

Komende maand ga ik 2 lezingen over voeding verzorgen in Eindhoven.

Tijdens de eerste lezing zal ik ingaan op vragen als:

-Hoe hebben wij onszelf van oudsher gevoed?

-Wat zijn de basisprincipes van gezonde voeding?

-Waarom liggen de winkels vol met geraffineerde voeding?

-Wat zijn de gevolgen hiervan voor onze gezondheid?

-Zijn vetten werkelijk zo ongezond?

-Is cholesterol gevaarlijk?

-Worden wij misleid door de overheid?

Data:

5 en 26 februari

Tijd:

19.30 – 22.00 uur

Litha’s Local

Bloemfonteinstraat 62

5642 EH Eindhoven – Tongelre

Entree:

10 euro voor niet-leden

5 euro voor leden

Inclusief koffie, thee, water en een versnapering!

Lidmaatschap kost 12 euro per jaar en geeft grote kortingen op tal van activiteiten.

Lid worden: http://lithaslocalheroes.nl/?page_id=402

Meer info:

http://lithaslocalheroes.nl/?product=lezing-over-voeding

http://www.facebook.com/events/150983625054524/?ref=22

Reserveren:

http://lithaslocal.nl/events/lezing-over-voeding-1/

Alexandra
    Participant

Succes Dennis!

Anoniem

Mooi initiatief Dennis, succes!!

Webmaster
    Participant

Ik denk niet dat Dennis dit noemt omdat hij wil dat jullie hem succes wensen, maar vooral om zo veel mogelijk bezoekers te trekken…

Mike

Alexandra
    Participant

Dat snap ik ook wel Mike, ik heb de site al bekeken en wie weet kom ik wel aanwaaien ­čśë

En door m succes te wensen krijgt het topic steeds een nieuwe reactie waardoor misschien meer mensen het topic zien en er meer bezoekers komen.

Webmaster
    Participant

OK. Het kwam een beetje over als: nou, succes ermee. En vervolgens staat Dennis voor anderhalve man en een paardenkop te spreken!

Mike

Alexandra
    Participant

Dat was zeker niet mijn intentie!

Webmaster
    Participant

Weet ik, je hoeft het ook niet zo letterlijk op te vatten, maar ik wil bij deze iedereen in Eindhoven en omgeving aanmoedigen om daadwerkelijk te komen en Dennis niet alleen maar succes te wensen, want daar vul je geen zalen mee!

Mike

Tanja
    Participant

Omdat ik niet wil dat je voor anderhalve man en een paardenkop komt te staan heb ik ‘reclame’ voor je gemaakt op m’n fb pag., ben niet zoo popie hoor, maar wie weet.

https://www.facebook.com/gezondgestel.nl

Poekie
    Moderator

Hoi Dennis,

Ik zou graag willen komen maar zit een beetje ver weg (Marokko). Heel veel succes, ik weet zeker dat je ervan gaat genieten. Want het is gewoon heel erg leuk om mensen hierover te vertellen.

Ik hoop op veel luisteraars.

Lia

Anoniem

Zit je nu in Marokko Lia?

Wat is het weer daar?veel plezier daar,lekker hoor…!

autumn
    Participant

Bedankt voor jullie aanmoedigingen! Ik denk dat ik jullie als stamgasten van dit forum niet zo veel nieuws zal vertellen bij deze lezing, maar wie weet ken je mensen die in de buurt wonen en er wel wat aan hebben. En verder ben ik er ook wel een beetje trots op dat ik nu de stap ga zetten om niet alleen als schrijver, maar ook als spreker in de wereld te treden… 8)

Ik heb er wel zin in!

Anoniem

misschien kan je een flyer ophangen in het holistisch centrum van wijlen Tinus Smits, is dat een idee?

autumn
    Participant

De eerste lezing is geweest en het ging supergoed! Ik heb lekker enthousiast en vloeiend kunnen spreken aan de hand van een rode draad die ik op een flip-over-bord had geschreven. Helaas was alleen de opkomst erg laag, maar ik hoorde ook wel van veel mensen dat ze helaas niet op deze datum konden.

Wat ook zou kunnen is dat de beschrijving van de inhoud onvoldoende prikkelde. Mensen kunnen al gauw denken: ‘Oja maar daar weet ik al een hele hoop van af.’ Terwijl ze ongetwijfeld heel veel nieuws zullen horen, omdat ik met een hele andere invalshoek en ook met andere feiten kom.

Ik voel me wel geïnspireerd om nog een paar basisinfo-teksten te schrijven voor op het forum. Verschillende ervan heb ik al half af van eerder. Ik hoop dat het er nog van gaat komen om ze af te werken en te posten in mijn mapje.

Anoniem

Wat fijn dat je eerste lezing goed is gegaan. Kreeg je wel goede respons vanuit het publiek, ondanks dat je een lage opkomst had?

Ben benieuwd naar je teksten die je op dit forum wilt plaatsen, want Eindhoven is voor mij helaas te ver weg.

In ieder geval succes bij je volgende lezing.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 138)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.