Lezing basen zuren 19 Februari van Mike Donkers ( aka fatsnotbad )

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Lezing basen zuren 19 Februari van Mike Donkers ( aka fatsnotbad )

Dit onderwerp bevat 41 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Auteur

Anoniem

Vanavond ga ik weer een lezing bijwonen van Mike, en was eigenlijk benieuwd wie er nog meer naar de lezing komt. Altijd leuk om zo formuleden te ontmoeten!

Misschien tot vanavond.

cham
    Participant

Yup ik ga met jou mee 🙂

Anoniem

mijn zus (geen forumlid) en ik.

en misschien nog iemand als er iemand afbelt 🙂

Webmaster
    Participant

Jeff en cham, stellen jullie jezelf vanavond wel voor? Het lijkt me leuk om eens gezichten bij de namen te hebben…

Mike

Anoniem

Mike,

We stellen onszelf vanavond zeker voor! Lijkt me leuk om een klein babbeltje over het forum te kunnen hebben.

Leuk dat er meerdere forumleden bij zijn vanavond. Tot straks!

Anoniem

wie kan mijn het adres geven in driebergen

ben mijn mail kwijt en heb het adres niet op geschreven

lekker handig

maar niet heus

Poekie
    Moderator

Hier de informatie op gezondverstandavonden.nl: http://www.gezondverstandavonden.nl/2013.02.19%20Poster%20DRIEBERGEN%20-%20Mike%20Donkers%20-%20Zuren%20en%20basen.pdf

Daar staat ook het adres bij:

Patrimoniumstraat 2, 3971 MS Driebergen

Lia

Anoniem

Liesbet Muijlwijk, info@sjamoni.nl, 0343-755377

moet je zelf maar even bellen ik zie geen adres staan

Webmaster
    Participant

Bizzkwiekje, was jij er gisteravond ook? Ik heb van het forum alleen Marijan, Jeff, Cham en Jenneke gezien. Was een toffe avond gisteren!

Mike

Anoniem

hey Mike, ja ik was er undercover hahaha. Nee, je noemde me Jenneke… ik had het pas later in de gaten toen mijn vriendin opmerkte dat je me Jenneke noemde. Ik riep nog dat ik Lucy heete maar dat hoorde je niet. en wou je niet in verlegenheid brengen. Maar Bizzkwiekje heet LUCY.

😳

Webmaster
    Participant

Ja. klopt. Ik dacht dat jij Jenneke was inderdaad. Stom van me!

Mike

Anoniem

Maakt niet uit. Ik vond het ook een toffe avond. En wat onderbouw je je argument goed man. Mijn vriendin was ook helemaal blij met de info.

Laat me nog even je email achter dan kan ik je mijn adres geven om de papieren op te sturen.

Misschien voor de volgende keer, als je een lezing geeft en ik of andere kenners zijn er ook, vind ik het geen probleem om dit kenbaar te maken. Dan kunnen mensen ook vragen stellen aan diegene die al wat langer met Waps bezig zijn en kan jou weer wat ontlasten. Ik deel graag mijn ervaring… en wellicht andere kenners ook.

Gewoon een ideetje…

Anoniem

ja, zoals altijd weer een goede avond. Het zuur/basen verhaal wordt mij steeds duidelijker. Vroeger at ik vlees weleens met het gevoel dat het misschien niet juist was en nu kan ik ten volle genieten van dat vlees. Hoe mooi kan je het hebben.

Thuis zijn ze er ook blij mee, ik laste vroeger nl weleens 1 of 2 vleesvrije dagen in de week in vanwege zuur/basenverhaal. Ik heb jou op het juiste moment ontmoet Mike zodat we hier niet doorgeslagen zijn naar vleesvrije voeding 😀

Anoniem

Leuk ook om te weten wie Jeff en Cham zijn en Lucy. Goed idee trouwens, Lucy. Ik heb mijn buurvrouw Kaia gisteravond al mijn “afgrijselijke” ochtendshake citroen, olijfolie, lever enz. doorgegeven.

Webmaster
    Participant

Lucy, nu weet ik waarom ik je verwarde met jenneke: jullie zijn allebei voorstanders van de Buteyko-methode! Je hebt me gisteravond hierover aan het denken gezet. Ik kom hier nog op terug!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.