Interview met Mike Donkers op Youtube online

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Interview met Mike Donkers op Youtube online

Dit onderwerp bevat 13 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 10 maanden geleden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Anoniem

Mike Donkers was deze week bij ons op bezoek in Soest en ik heb toen meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem te interviewen. Het interview op Youtube is een ideaal introductiefilmpje voor mensen die de Weston Price leefwijze nog niet zo goed kennen…

Juglen

Alexandra
    Participant

Interessant filmpje. Heb m op mijn facebook gezet. Misschien wel een start voor anderen.

Anoniem

Ik heb hem ook al gedeeld op facebook.

robinAlexander
    Participant

Goed Filmpje. 8)

Anoniem

Thanks voor het delen!

Het is opvallend hoeveel mensen zich willen uitschrijven nav dit filmpje op de nieuwsbrief en dat we nu al wat negatieve duimpjes hebben op Youtube. Krijg ook mails van mensen die dit niet vinden kunnen, het eten van dieren… Allemaal vegetariërs. Jammer genoeg zijn deze mensen erg fel en op oorlogspad. Kan toeval zijn, maar ook vitaminegebrek waardoor hun brein op de survivalstand staat?

Alexandra
    Participant

Jammer hoor. Er wordt nergens gezegd dat je geen vegatarier mag zijn, of het slim is, dat is een tweede. Waarom wil men zo overtuigen? Ik ben overtuigd van mijn gelijk, jij van jouwe, leven en laten leve denk ik dan.

Ik hoop dat men wel respectvol naar je blijft Juglen.

Anoniem

@Juglen, vreemd dat je niet dezelfde soort reacties hebt gekregen n.a.v. je filmpje met Ralph Moorman die toch ook het eten van dierlijke produkten voorstaat. Alleen misschien niet zo uitgesproken als Mike.

Anoniem
    Quote:
    . Er wordt nergens gezegd dat je geen vegatarier mag zijn

Nee maar dan nog, vegetariers eten toch ook dierlijke produkten? Als je wel kaas, ei en melk eet dan moeten er ook direct dieren voor jou manier van eten sterven.

Dat vergeten die vegetariers maar wat graag.

Trouwens als je vegan eet worden er net zoveel dieren gedood zo niet meer maar dat willen ze al helemaal niet horen.

Poekie
    Moderator

Juglen,

Leuk filmpje, heb de link opgenomen op mijn site.

Maar een vraagje: zou je het ‘weston price dieet’ nog kunnen veranderen in: Weston Price voedingspatroon?

Of is dit muggenziften. Ik zie het nl. niet als een dieet maar een levenswijze.

Lia

Anoniem

Lia,

Ik zie het zelf ook meer als leefwijze, maar op leefwijze wordt niet gezocht in Google en op dieet wel… Ik zat er zelf ook al mee te pielen, want een dieet wil zeggen dat het tijdelijk is en een leefwijze is permanent.

Alexandra
    Participant

Hoe vaak ik wel niet te horen krijg, wanneer mag je weer normaal eten? Ik zeg altijd, het is een voedingswijze, geen dieet. Dus ik blijf altijd zo eten 😆

Poekie
    Moderator

Alexandra,

Dan kun je de volgende keer ook zeggen: ik eet juist ‘normaal’.

Juglen, ik snap het hoor, je zou het anders in de tekst onder het filmpje kort kunnen toelichten dat het een leefwijze is.

Dan hebben ze het al via dieet gevonden.

Lia

Alexandra
    Participant

Dat zeg ik ook weleens als reaktie Lia, maar dat zijn maar weinig mensen met me eens :mrgreen:

Anoniem

oki Lia, voor mekaar!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.