hulp bij bestellen adrenal

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid hulp bij bestellen adrenal

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 10 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Anoniem

wie kan en wil mijn helpen bij het bestellen van adrenal? ik heb nl geen creditcard en kan geen adrenal meer in nederland bestellen. ALthans ik kan er geen vinden.

robinAlexander
    Participant

Ik heb deze vorige maand gekocht: Cytozyme Ad Bijnier Biotics

en die werken goed.

http://www.vitaminstore.nl/magazijn/BIOTICS/CYTOZYME-AD-BIJNIER-BIOTICS-200563.aspx

Anoniem

ik kan alleen niet lezen wat er in zit. is deze op dit forum aangeraden ter vervanging van adrenal? adrenal beviel me nl erg goed. maar is lastig te bestellen.

Anoniem

Goed werken ze wel, maar ze zijn ook een stuk duurder.

Anoniem

Via een therapeute kan je je laten aanmelden bij de Rode Roos (www.derooderoos.com).

Hier kan je bijna alle supplementen goedkoper bestellen.

Zk

Life… it’s just a ride.

Anoniem

Welke Adrenal had je, die van NutriCology? en hoeveel mg?

(adrenal betekend bijnier, dat zegt op zich niks over het merk)

Er zijn online creditcards, die laad je op vanaf je bankrekening, werkt goed. (als je dat wilt doen, dan kan ik opzoeken welke ik ooit eens een keer gebruikt heb)

Anders je woonplaats noemen, er is vast wel iemand in de buurt die samen wil bestellen, anders moet je binnen Nederland weer gaan versturen.

@die van robinAlexander: inhoud:

http://www.efarma.nl/pages/iteminfo.asp?ItemID=13760246

Maar wel heel duur als je daar 3 stuks per dag van neemt, dan doe je 20 dagen met een potje.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.