hoe zoek ik een film terug…

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden hoe zoek ik een film terug…

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 1 jaar, 7 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur

EdithM
    Participant

Gisteren zag ik een geweldige film, Amerikaanse man in blauwe blouse op deze site, met als thema’s graancirkel, ufo, volg het geld en je weet hoe het zit…
    Wie weet hoe ik deze film terug vind???

fatsnotbad
    Keymaster

Weet je de titel nog?

Mike

100%leven
    Participant

Misschien dit topic even doorspitten:

http://www.fatsforum.nl/topic/film-en-documantaire/

Mark

EdithM
    Participant

Nee helaas weet ik de titel niet meer…

EdithM
    Participant

Gevonden Thrive!!!

Lievergezond
    Participant

Het was een youtubefilmpje van de Healing Sound Movement met als geinterviewde Robbert van den Broeke. Zoek maar op youtube. Ik heb het onthouden omdat de herkenningstune van de Healing Sound Movement op mij verre van “healing” inwerkt. Zoveel mensen zoveel smaken zegt men.

Lievergezond
    Participant

Oeps, die ik (eventjes) zag was geen Amerikaanse man! (maar ging wel ook over graancirkels).

Pike
    Participant

Robbert van den Broeke is een oplichter. Die vent zuigt alles uit zijn duim.

EdithM
    Participant

Nee hoor het was echt de film Thrive, net afgekeken en zeer de moeite waard!

fatsnotbad
    Keymaster

Thrive promoot de Ancient Alien-mythe. De film is hoogst verdacht, net als Zeitgeist. Meneer Gamble maakt onderdeel uit van de Gambles achter Procter & Gamble, een van de meest boosaardige firma’s ter wereld.

Mike

Godsgeschenk
    Participant

Door Zeitgeist ben ik mezelf allemaal vragen gaan stellen en kritischer gaan denken. Dus dat is best wel positief. Uiteindelijk….. ben ik dan hier terecht gekomen.

Misschien is het naïef, maar wat is er verdacht/niet okay in Zeitgeist? Ik weet wel dat er ook veel opgeblazen wordt, maar er zit ook waarheid in.

fatsnotbad
    Keymaster

Zeitgesit kent 3 onderwerpen: 9/11, het monitaire systeem en het werkelijke verhaal achter kerstmis en pasen. Wat ze te melden hebben over 9/11 en over het monetaire systeem klopt grotendeels of zelfs volledig. Gesandwiched tussen deze twee onderwerpen is het onderwerp over kerst en pasen. Hierover schreef ik al eens het volgende:

http://www.fatsforum.nl/topic/godsdienst/page/7/#post-77936

Zo bevat Thrive ook weer bepaalde waarheden, maar tegelijkertijd word je weer op het pad gebracht van buitenaardse intelligenties. Ja, bepaalde waarheden waarvan je niet eerder op de hoogte was zetten je aan het denken, maar je wordt ook misleid, omdat je vervolgens gelooft dat alles wat ze beweren klopt. Dit is het kenmerk van een ‘gatekeeper’ (poortwachter): als je voor de poort van de waarheid komt te staan, wijst-ie je de andere kant op.

Mike

Godsgeschenk
    Participant

Dank je wel.

Godsgeschenk
    Participant

Godsgeschenk
    Participant

ik kan de link over thrive en de slechtheid van de film er niet inzetten…. waarom?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.